Квитковий сервіс Karabas оновив маркетинг-комунікацію та логотип, основою яких стало серце. Зазначається, що ребрендинг та нову комунікацію команда сервісу розробила самостійно. Новий слоган компанії – «Бути у серці подій».
«Усі зміни в нашій компанії — так чи інакше, спрямовані на розвиток усієї індустрії. Ми вдосконалили інфраструктуру електронного квитка і створили разом з кіберполіцією сайт, аби кожен міг перевірити достовірність свого квитка. Ми любимо наших користувачів, а тому піклуємось про їхній комфорт та безпеку, у першу чергу», – зауважив засновник Karabas.com Максим Плахтій.
Також у межах ребрендингу компанія анонсує сезон знижок та підготовку великого музичного шоу, за участі українських артистів. Крім того, квитковий оператор додає функції Apple Pay та Google Pay.
Нагадаємо, що протягом двох років, до жовтня 2018, квитковий сервіс Karabas.com був спонсором нашого проекту. Також нагадаємо, що головний редактор видання Karabas LIVE Ігор Панасов нещодавно повідомив про зміну стратегії медіа та про те, що почав працювати в організаційному комітеті премії YUNA.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: