Київський саундпродюсер Koloah і музикант OTOY у рамках ініціативи #вліпизасебе створили музичний маніфест BAYDUZHE. Цим вони хочуть показати молоді, що варто бути активним та свідомим, коли справа стосується власного майбутнього.
У кліпі також знялись музиканти Іван Збараський, Катерина Офліян, хореограф і засновник Apache Crew Анатолій Сачивко, тату-майстриня Уляна Нєшева, художниця Аліна Заманова, а також блогери, художники, фотографи, продюсери та стилісти.
Основна ідея треку: «Байдуже хто ти, якщо тобі не байдуже».
Автори маніфесту запевняють, що неважливих голосів не буває, та намагалися показати голосування візуально актуальним.
Проєкт реалізовує громадська організація Global Office, а розробкою маніфесту займалося креативне агентство ANGRY.
«Байдуже хто ти, якщо тобі не байдуже. То основний концепт і меседж. Відсутність будь-яких рамок чи кордонів у самопроявленні, позиціюванні, стилі життя. Ми маємо можливість жити й розвиватись у вільній країні незалежно від того, яким шляхом ідемо. Проте будь-який із цих шляхів — втрачений, якщо паралельно ми забуваємо свою громадську позицію та нехтуємо своєю ж соціальною усвідомленістю», — прокоментував свою позицію співавтор треку, київський музикант OTOY.
Дмитро Авксентьєв (Koloah), автор музики:
«Я відразу визначився зі звучанням і виконавцем. Ми давно хотіли попрацювати зі Славіком, і це був відмінний шанс. Композиція звучить у дусі початку 00-их. Це такий сируватий, трохи наївний, але чесний саунд. Епоха змін і нонконформізму. Нам здалося, що тематика підходить нашому часу. А з приводу виборів — звичайно потрібно йти і голосувати. Мені здається, молодь часто недооцінює свою силу. Це майбутнє країни, і воно залежить від нас. Хоч іноді здається, що ні».
Катерина Офліян, з гурту Ofliyan:
«Наше середовище безпосередньо залежить від того, кого ми обираємо топменеджерами й керівниками. Чи будуть велодоріжки, чи будуть пандуси, комфорт і затишок у нашому власному домі — залежить від нас. Мало просто проголосувати, важливо розібратися, хто популіст, хто спойлер, а кому ми дійсно довіримося, знаючи його репутацію. Піти на вибори — дуже легко, але який великий ефект це може мати. Ми здатні змінювати своє майбутнє, якщо самі захочемо і візьмемо на себе цю відповідальність».
Ініціатива не має на меті просунути окрему партію або кандидата. Мета кампанії — мотивувати молодь бути свідомою й активною у питаннях власного майбутнього. Проєкт реалізовує громадська організація Global Office, у рамках Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» USAID/ENGAGE, що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку USAID і здійснюється Pact Ukraine.
Нагадуємо, ми писали про найважливіше на українській панелі міжнародної конференції Waves Vienna 2020
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: