12 грудня Суспільний мовник повідомив, що компанія «1+1 Продакшн» виграла конкурс на створення шоу Нацвідбору на «Євробачення-2024».
«Комісією мистецького конкурсу на виробництво аудіальних та аудіовізуальних творів (контенту) для реалізації проєкту “Пісенний конкурс Євробачення – 2024” ухвалено рішення про визначення переможцем конкурсу ІП “1+1 Продакшн”», — йдеться у повідомленні.
В період з 2011 по 2014 рік телеканал «Суспільне» використовував послуги «Студії Савіка Шустера» для проведення національного відбору. З 2016 по 2021 рік організацію події було делеговано каналу СТБ. У 2022 та 2024 роках «Суспільне» самостійно організовувало національний відбір, вносячи зміни у звичайний формат, а саме, замість традиційних двох півфіналів та фіналу, телеглядачам представляли лише фінальний етап відбору. Компанія «1+1 Продакшн» буде організовувати проведення Нацвідбору вперше.
Керівник Big Entertainment Shows каналу «1+1» Володимир Завадюк висловлював бажання долучитися до організації Нацвідбору ще у вересні 2022 року.
«Безумовно, нашій команді хотілося би долучитися до створення “Євробачення”. Сподіваюся, що це колись станеться. Наша команда знає, як це можна зробити навіть зараз, в умовах військового часу, і які сенси потрібно донести до телеглядачів і родин, які будуть його дивитися разом», — коментував Володимир Завадюк.
Читайте також: Ingret, Nazva, Parfeniuk та інші: Супільне оголосило лонглист учасників Нацвідбору на Євробачення-2024
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: