KAZKA, яка стала реальністю. Та трохи маркетингу

Гурт KAZKA вперше зазвучав наприкінці минулого року. На той момент дует Саші Заріцької та Нікіти Будаша випустив лише одну, але напрочуд вдалу пісню. Свята запам’ятовувалася ненав’язливим бітом, приємним вокалом та елементами фолку. І ще один важливий момент – пісня вийшла якраз на свята, у передноворічну пору. «Ой мамо, на свята, я не була свята» звучало дуже в тему.

Згодом дует пройшов X-Фактор, перетворився на тріо (до команди приєднався Дмитро Мазуряк), оголосив про те, що співпрацює з продюсерським центром mamamusic та написав альбом KARMA. Також взяв участь у відборі на Євробачення і дав кілька інтерв’ю (зокрема нам).

Дебютний концерт KAZKA відбувся навесні в клубі Atlas. Зал було заповнено вщент, проте сам виступ залишив у мене змішані враження. Музиканти помітно нервували. Інші пісні ще не резонували з аудиторією.

А потім вистрілила Плакала. Пісня стала абсолютним хітом в Україні та набрала понад 60 млн на YouTube тільки на аудіо. Потім успіх в сусідніх країнах, топи Шазаму, не менш успішний кліп, а також нагороди від M1. Якщо на початку я питав у гурту чи не бояться вони стати автором одного хіта – Свята, то тепер цих хіта як мінімум два, а сам гурт не загубився за ними, а став ледь не найяскравішим дебютом в поп-музиці за останні роки.

Після масштабного туру Україною KAZKA дала концерт в Києві на біс, який довів, що за цей рік гурт і справді вийшов на принципово інший рівень і не планує зупинятися.

А тепер трохи про маркетинг

Особливість KAZKA – у їх відкритості. Концепція назви у тому, що для дівчини із «непопсовою» та неформатною зовнішністю стати поп-зіркою в Україні раніше було справжньою казкою. Водночас учасники колективу ніколи не приховували той факт, що музику пишуть не самі. Автор текстів – Сергій Локшин, а також Катерина Офліян (YEYO) і Катерина Рогова (INAIA). За музику відповідає продюсерський дует Iksiy Music, а також команда на чолі з музичним продюсером Андрієм Уреньовим та Юрієм Нікітіним. За менеджмент – колектив mamamusic.

Здавалося б, тут мають початися закиди про те, що все це не щиро. Але вийшло навпаки. Завдяки чесності в усіх питаннях, аж до авторів кожної ноти, KAZKA хочеться вірити іще більше. Бо немає враження, що тобі намагаються підсунути фальшивку. Як це часто буває у шоу-бізнесі.

Тому рекламні колаборації на першому ж етапі життя проекту виглядали цілком природно. Завдяки роботі агентства Celebrity Marketing та її керівника Анни Міщенко, перший же тур отримав спонсора. Молодий гурт підтримала компанія Lifecell, яка за допомогою гурту вирішила розказати більше про власний музичний додаток Fizy, який наразі доступний лише в Туреччині та Україні. Логічно, що підтримати молодий музичний додаток обрали ледь не найперспективніший молодий український поп-гурт.

Агентству Celebrity Marketing вже не вперше вдається реалізувати вигідні контракти між зірками української сцени та бізнесом. Колаборація Жені Галича (O’Torvald) з брендами Чернігівське, KIA, AXE та “золото” цьогорічного Effie Awards — контракт співачки ONUKA зі SYOSS — найкращі докази ефективності залучення професійного агента до просування артиста на рекламному ринку. Зараз у портфелі агентства — вже більше як десять “зірок”.

Фінальний концерт туру в Києві став звітним не тільки для самого гурту, а й для команди маркетологів, які працювали весь цей час. Для того, щоб це підкреслити Celebrity Marketing спільно з mamamusic організували спеціальну VIP-зону для бізнесу, у яку запросили представників великих українських брендів. Там вони мали змогу не тільки ознайомитися із результатами колаборації гурту та мобільного оператора, а й поспілкуватися між собою та, звісно, послухати музику. Можливо під час концерту народилася ідея нової співпраці, результати якої ми побачимо наступного року.

Таким чином, вірусний успіх двох хітів, вдалий поп-альбом, потужний менеджмент та продуманий маркетинг зробили із KAZKA один із головних музичних проектів цього року.

Kazka, яка стала реальністю

Наприкінці концерту, перед виходом із останньою піснею, фронтвумен Саша взяла слово та почала дякувати усім, хто був причетний до проекту протягом цього року. Вона розчулилася і закінчила свій спіч словами «Дякую вам всім за те, що наша Kazka стала реальністю!».

Так і є, ще рік тому було важко уявити, що зовсім молодий проект буде здатний збирати повні зали по всій країні та навіть планувати міжнародну експансію (на концерті гурт презентував першу англомовну пісню).

Виступ у Києві показав, що тепер гурт тримається на сцені впевнено. Точно знає свої сильні місця. Розбавляє власні пісні інструментальними соло, зокрема від талановитого барабанщика Євгена Костіца та вокальними фольклорними інтерлюдіями. Підвищується й майстерність музикантів.

Загалом, якщо дебютний виступ мене не сильно вразив, то тепер по закінченню йдеш із відчуттям побаченого висококласного шоу.

Щодо музики KAZKA можна використати клішейну фразу – це поп, за який не соромно. І нехай від пісні Плакала іноді хочеться сховатися десь подалі, бо її стало аж надто багато, KAZKA – це достойний приклад стрімкого злету музичного колективу завдяки зусиллям талановитої команди: музикантів, менеджерів та маркетологів.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.