Наші рекапи одного із найпопулярніших українських телевізійних талант-шоу «Голос країни» повертаються. Щотижня наш головний редактор Льоша Бондаренко та випускова редакторка Катя Ятель збиратимуться, аби обговорювати кожний епізод програми та шукати майбутніх зірок нової української музики.
Олександр Календа
Пісня: Mr. President – Coco Jumbo
Серцебиття: 140 уд/хв
Повернулися: Дан Балан, Тіна Кароль, Потап та Настя, Monatik.
Льоша Бондаренко
Мені здається, що з кожним новим сезоном творці «Голосу» все менше турбуються за його музичну складову, та все більше перетворюють його на такий собі «Дом-2», тільки з тренерами в головній ролі. За перші кілька хвилин ефіру ми почули багато теорій змови, хто з тренерів і як буде комунікувати, побачили суперечливе виконання хіта Bad Guy, із якого вилучили, власне, головну хітову частину, почули чутки про вагітність Насті Каменських, Дан Балан згадав, що називав Тіну Кароль «кенгуруш», побачили…. oh wait.
А, да, а ще був чувак, який дуже посередньо виконав хіт з ротації «Ретро ФМ», автора якого навряд згадає хтось, хто народився пізніше 1990 року. І на нього повернулися всі чотири тренери. Штош… Потужний початок.
Катя Ятель
На жаль, перший виступ сезону було менш цікаво спостерігати, ніж ловити фейспалми від загальної редакторсько-сценариської любовної лінії між тренерами. У результаті пан Олександр запам’ятався дивним вибором пісні, але не її виконанням. Припускаю, що вилетить він вже наступного етапу.
Сергій Роман
Пісня: Vivienne Mort – Грушечка
Серцебиття: 133 уд/хв
Повернулися: Тіна Кароль, Потап і Настя, Monatik.
Льоша Бондаренко
На «Голосі» завжди була проблема із чоловічими народними голосами. Дівчат, які можуть у Вербовую дощечку кожного сезону під десятеро, а з хлопців один KHAYAT. Он, минулого сезону взагалі Оксана Муха виграла (до речі, де вона зараз?).
Виконання непогане, але, як для сили пісні, і не видатне. Сльозу не пробило. Дану Заюшкіну не затьмарило. Але, в будь-якому разі, принаймні за вибір пісні хочеться сказати Сергієві дякую.
Катя Ятель
Попри те, що пісня народна, пан Сергій використав саме інтерпретацію Vivienne Mort. Якщо оцінювати через цю призму, то Грушечка – дуже тендітна, ніжна пісня. Із настроєм, який треба вловити емоційно, а не вокалом. Для неї не потрібно народного бекграунду, лише трішечки акторського досвіду. Тому виконання Сергія Романа мене не вразило. А його дует з Монатіком лише запевнив, що у хлопця навряд є майбутнє в шоу.
Василіса Старшова
Пісня: Avril Lavigne – Complicated
Серцебиття: 150 уд/хв
Повернулися: Дан Балан, Тіна Кароль, Потап і Настя, Monatik.
Льоша Бондаренко
Мені здається, що у менеджерів шоу цього року стоїть задача охопити МАКСИМАЛЬНО МОЖЛИВО ШИРОКУ аудиторію. Через це майже в кожному учаснику кастингу можна прослідкувати чітку цільову, яка має цьому учасникові співпереживати, слідкувати за ним/нею та відправляти смски. Творчість гурту Ленинград дуже популярна в Україні. Гурт Ленинград в Україну не їздить з 2014 року. Ну принаймні є його колишня вокалістка, яка, попри сильний концертний досвід та голос, запорола всю пісню через те, що пішла танцювати із Даном Баланом. А на сцені вона поводиться як зірка середини нульових, ну коли всі дівчата носили шкірянки та навіть Брітні Спірз намагалася гратися в маскулінну рок-зірку.
Катя Ятель
Пані Василіса – колишня вокалістка Группировки Ленинград, відома наприклад за вокалом на пісні Кольщик. Здавалося б, Шнуров ніколи поганих вокалісток не брав, а досвід виступати в неї має бути колосальним. На ділі ж, посередній перфоманс, збите дихання, награна поведінка.
Її заява, що Ленинград почав з нею збирати стадіони не відповідає дійсності, бо й раніше збирав. Але найбільше мене турбує інше, чи в курсі команда «Голосу», що Старшова була у складі гурту, коли той виступав в окупованому Севастополі?
Хоча кому яке діло, якщо батл між тренерами затьмарив її за секунду.
Олена Федорова
Пісня: Alina Pash – Bosorkanya
Серцебиття: 117 уд/хв
Повернулися: ніхто
Льоша Бондаренко
Повертаючись до теми цільової аудиторії, аудиторія умовної Аліни Паш «Голосу» не цікава. Міленіали та «креативний клас» не дивляться телебачення, але їх треба періодично задобрювати, бо це важливо для іміджу проєкту. Задобрили, але, попри помітно краще виконання, ніж в обох попередніх артистів, далі не пустили. Хоча історія про маму з двома дітьми достатньо щемлива, щоб розігрувати її далі.
Катя Ятель
Перший виступ у цьому епізоді, який мені сподобався. Вдале поєднання енергетично наповненої пісні із вокалісткою, що може не перегравати, а гратися із емоціями. Якщо чесно, то не дуже розумію, чому її не взяли судді.
Назар Яцишин
Пісня: Lady Gaga – Shallow (feat Bradley Cooper)
Серцебиття: 120 уд/хв
Повернулися: Дан Балан, Потап і Настя, Monatik.
Льоша Бондаренко
Shallow заспівали вже всі, хто міг і не міг, і навіть Потап. Але пан Назар вирішив, що і Бредлі Купер з нього непоганий, та й за Леді Гагу зможе відіграти. На виході – якась дуже дивна варіація на тему оригінального тексту пісні та виконання, яка забувається одразу після реклами. Але суддів це чомусь вразило. Можливо, ми чогось не розчули через екран.
Катя Ятель
Попри те, що у мене немає жодних причин думати, що пан Назар – поганий вчитель історії, саме історію в пісні він вивчити полінувався. Певно вирішив, що його інтуїтивно-емоційного сприйняття достатньо, аби вловити те, якою має бути подача загалом. Прогадав.
Анастасія Картвелішвілі
Пісня: Потап и Настя Каменских – На раёне
Серцебиття: 122 уд/хв
Повернулися: Дан Балан, Потап і Настя
Льоша Бондаренко
Не знаю, хто робив аранжування для цього номеру, але воно справило потужне враження. Та й артистка прекрасно виступила, змогла поладнати із оновленою подачею пісні та й не розгубилася, коли треба було зімпровізувати з Потапом. Все клас, все круто, чекаємо на майбутнє цієї співачки.
Катя Ятель
Найяскравіший виступ першого епізоду – від аранжування до професіональності учасниці. Можливо, у мені говорить особлива любов до незвичних каверів на щось супервідоме. Головне тепер, щоб у команді Потапа і Насті їй продовжували давати екстраординарні номери, а не загнали під один стереотипний образ.
Олександр Семчук
Пісня: Belle із мюзиклу Notre-Dame de Paris
Серцебиття: 110 уд/хв
Повернулися: ніхто
Льоша Бондаренко
Все норм. Все добре. Не більше й не менше. На телебаченні таке не проканає.
Катя Ятель
Пан Олександр заспівав саме так, як ми й очікували від пана Олександра. Рівно але не у форматі шоу. Тому й не знаю, чи хтось здивований, що до нього не повернулися.
Крик у пустку інтернету: дорогі вокалісти та вокалістки, коли ви берете якусь пісню, то звертайте увагу на історію та текст, аби органічно звучати в контексті заданого сторітелінгу. У випадку із паном Олександром він обрав фрагмент, який співає молодий, пристрасний Феб, що розривається між Есмеральдою та своєю нареченою Флер де Ліс. А мав би, якщо вже хотілося вхопитися саме за Belle, братися за частину Фроло, тобто останню.
Ліза Криворучко
Пісня: Tones and I – Dance Monkey
Серцебиття: 130 уд/хв
Повернулися: Дан Балан, Monatik.
Льоша Бондаренко
Ідеальне збіг тембру вокалістки та оригінальної версії. Якби я не знав, що це виступ на «Голосі», я б подумав що слухаю лайв-виступ Tones and I. Та й пані Єлизавета, схоже, дуже яскрава особистість. Радий, що вона пройшла далі, і от тепер реально цікаво, як вона зможе застосувати свій вокал на інших піснях.
Катя Ятель
Враження, ніби я цей виступ дивилася з таксі – як фон нормально, а задумуватися й не хочеться.
Даніель Салем
Пісня: Володимир Висоцький – 07
Серцебиття: 125 уд/хв
Повернулися: Тіна Кароль, Потап і Настя
Льоша Бондаренко
Я давно не бачив традиційно холодну Тіну Кароль такою екзальтованою. Пан Салем – неймовірний чоловік. По ньому плачуть жінки і йому заздрять чоловіки майже будь-якого віку. Карта секс-символа розіграна ідеально, ще й із кросовером з «Танцями з зірками». Єдине, що виконання Висоцького (при всій повазі до нього) – це удар по аудиторії 35+. Цікаво, чи пробуватимуть редактори шоу та пані Тіна показати пана Салема у якомусь більш неочікуваному образі, ніж романтичний мачо.
Катя Ятель
У кожному сезоні «Голосу» має бути направлена на аудиторію телеканалу «зірка», участь якої в шоу нічим не викликана, окрім як рейтингу. Ми всі знаємо, що буде далі: ще один-два етапи пробуде, покаже низьку якісь виступу, отримає похвалу, а потім піде із благородною метою дати шанс молодим-зеленим.
Марія Тимошенко
Пісня: Gnarls Barkley – Crazy
Серцебиття: 122 уд/хв
Повернулися: ніхто
Льоша Бондаренко
Це погане виконання хорошої пісні. У цьому виступі я не побачив рішуче нічого окрім крос-піару пані Тимошенко та YouTube-каналу «Голосу».
Катя Ятель
Я впевнена, що якщо порахувати, скільки разів за цей фрагмент пролунало слово «блогер» та його похідні, то нам відкриється якась секретна істина. Можливо, це якийсь сайд-квест, як і дані про серцебиття учасників.
Ольга Мельник
Пісня: Billie Eilish – Lovely (feat. Khalid)
Серцебиття: 122 уд/хв
Повернулися: Дан Балан, Тіна Кароль, Потап і Настя, Monatik.
Льоша Бондаренко
Супер. Клас. Фантастика. Мурахи. Сльози. Я не беруся оцінювати драматичність історії пані Ольги, бо за 7 хвилин в кадрі плакала вона більшу частину, як у презентації, так і після виступу. Мені хотілося б, щоб не це її означувало в рамках проєкту, а її відчуття музики та винятковий професіоналізм. Рівне, правильне та чуттєве виконання. Повертаюся до моєї улюбленої теми «справжнього» та «в стилі талант-шоу» виконання пісні. У Ольги все вийшло правильно. Я буду радий, якщо передбачення Монатіка виправдається і вона виграє цей сезон.
Катя Ятель
Виконання пані Ольги – це саме те, що я мала на увазі, коли закликала бути у межах закладеного в пісню сторітелінгу. Вона не копіювала Айліш, закладала свої сенси, виконувала із своєю емоцією, але робила це так, щоб не паплюжити основу, від якої відштовхується. Дуже перспективна учасниця, можливо навіть поза проєктом.
Підписуйтеся на нас в Інстаграмі, Телеграмі та YouTube
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: