Найкращий випуск сезону та контроверсійна фантасмагорія. Рекап на четвертий епізод Нокаутів «Голосу країни»

Продовжується останній етап шоу «Голосу країни» перед прямими ефірами. Через коронавірус телеканалом 1+1 було вирішено розтягнути два епізоди «нокаутів» на чотири, таким чином давши нам і вам можливість неупереджено оцінити результати кожної тренерської команди.

Правила «Нокаутів» прості: кожний учасник сольно виконує пісню. Тренер оцінює виступ учасника чи учасниці та визначає, на яке з чотирьох вакантних місць чвертьфіналістів його чи її відправити. Чотири місця символічно позначаються стільцями. Це конкурс на вибування. З цього року продюсери шоу дали можливість провести у фінал не лише чотирьох учасників зі своєї команди, а й використати право крадіжки.

Прочитати попередні рекапи на десятий сезон «Голосу країни» можна тут.

Артем Семенов

Пісня: Rammstein – Du Hast

 Льоша Бондаренко

Одразу скажу, що я в абсолютному захваті від цього випуску. Неймовірно сильні та цікаві виступи. Реальна інтрига, хто ж пройде далі (крім Салема, звісно) та фантасмагорична діч наприкінці. Дякую, дуже дякую!

Із паном Артемом, загалом, все зрозуміло. Він досвідчений учасник реаліті-шоу. Не остання людина в музичній індустрії. Має пропрацьований та цікавий образ. Можливо через це слухати чергове виконання в образі Діви мені не дуже цікаво. Так, номер вийшов яскравим. Виконання – на рівні, із інфернальністю не переборщили, емоцію зберегли. Та й Du Hast, нехай заїжджений, але вічний хіт. Проте не зачепило.

 Катя Ятель

Я справді люблю експерименти та переосмислення пісень. І це хороший приклад того, як має звучати кавер. Але є у цього номеру кілька проблем. Перша та основна – як ти Du Hast не переспівуй, все одно отримаєш страшенний баян. Друга проблема цього номеру – сам пан Артем, який відштовхує і своєю театральністю, і величезним его, яке проявилося вже після виступу. Те его було такого розміру, що Дан Балан ледь втримався на стільці. У результаті номер у мене лишив якісь дуже суперечливі враження.


Анна Трубецька

Пісня: Земфира – Лондон

 Льоша Бондаренко

Дуже важко із цією піснею (яка, до речі, називається Лондон). Я завжди буду порівнювати будь-яке виконання із дуетом Земфіри й Шурова на «Зеленом театре в Земфире». Переплюнути його неможливо. Той надрив, те стакато, яка дають Земфіра та Дмитро, цей відчай, який читається в кожній ноті – культовий момент в історії російської рок-музики. Через це до виступу пані Трубецької я одразу поставився дуже скептично. Але вона не намагалася переграти Земфіру або ж повторити її. Аранжування було достатньо стриманим, щоб не скочуватися в розмашисту рок-баладу. Тож вийшло навдивовижу добре. Це вражає.

 Катя Ятель

Я дуже хотіла написати коментар про те, що коли переспівують Лондон, то у мене відчуття, ніби я натрапила на живу музику у ресторані. Але виконання пані Анни настільки довершене, витончене та потужне, що його гріх коментувати. Можливо, це пов’язано із тим, що виконавиця вже знає і свій діапазон, і сильні сторони, і аудиторію, на яку працює, тому може не каверити, а переосмислювати.


Віталій Окс

Пісня: Maruv – Siren Song

 Льоша Бондаренко

Чогось я не розумію в популярності цього виконавця. Його Wonderful Life був аболютно повз настрій та пісню. У цьому Siren Song було більше хвилювання та невпевненості, ніж провокації. Сила Maruv у тому, що вона все робить з покерфейсом. Уся її вульгарність будується на тому, що вона срати хотіла на все, що про неї думають. І коли цей образ спадає, руйнується вся магія. Так от у виступі пана Окса відчувалося, що йому зовсім не пофігу, що про нього скажуть. Тож нащо тоді брати такий контроверсійний трек? Ну і оце «бенг» дуже повз, вибачте.

 Катя Ятель

Мені вже набридло читати лекції команді «Голосу» щодо вибору пісень та суспільно-політичної позиції. Давайте цього разу ви самі уявите, що я хочу сказати про Maruv?

Абстрагуючись від самої пісні, мені приємно знати, що із потужними вокальними здібностями цей трек може звучати добре. Мені справді сподобалося його прочитання, просто йому треба трошечки набратися досвіду та впевненості.


Юра Самовілов

Пісня: Dan Balan – Dragostea Din Tei, а також Юра Самовілов – Гармати

 Льоша Бондаренко

Це було цікаве прочитання пісні O-Zone, але про нього навіть не дуже хочеться говорити. Власна пісня Юри настільки сильніша, цікавіша та притаманна самому Самовілову, що кавер одразу загубився та забувся. Пісні Гармати вже багато років. Це одна з найперших пісень Юри. Добре, що вона нарешті дісталася великої аудиторії і що Самовілову дозволили заспівати весь трек, а не його частину. Певне, в бекграунді сценариста «Голосу» все ж таки є свої плюси. Ну й так, Юра не може похвалитися неймовірною вокальною технікою, тому йому важко конкурувати із пані Полоротовою чи Трубецькою. Але ж тембр та бажання творити часто значать набагато більше. Дуже цікаво, що в них вийде разом із Монатіком. Бо мене всі виступи не покидало відчуття, що співпраця Самовілова й Кароль не дуже вдалася.

 Катя Ятель

По-перше, якщо ви не чули пісню Гармати, то певно не зможете зрозуміти, чому я можу так закохано слухати тембр Самовілова. Дуже рада, що йому дали можливість заспівати її на таку велику аудиторію в оновленому, сучаснішому звучанні. По-друге, його виконання вже такого банального та заїждженого на нашому «Голосі» хіта – це магія. Коротше, я в екстазі та не хочу намагатися зібрати себе до купи.


Дар’я Полоротова

Пісня: Тіна Кароль та Бумбокс – Безодня

 Льоша Бондаренко

Вперше за весь час, коли я дивлюся «Голос», мені захотілося двічі передивитися виступ. Пані Полоротова – це напалм. Вона неймовірна. Усе в неї виходить на максимальному рівні. У мене дух перехоплює, коли я слухаю її номери. Моя фаворитка на фінал.

 Катя Ятель

Коли у тебе є пісня з таким текстом та емоцією, то ти не маєш права не добити її до довершеності. Тому я радше сердита на пані Дар’ю за те, що вона не зробила все, що могла. Можливо, проблема у нервах чи недостатній досвідченості. Мені цей номер не сподобався ні на йоту.


Марко Квітка

Пісня: Beyonce – Halo

 Льоша Бондаренко

Стильний, красивий номер. Сміливий, але вдалий вибір пісні, на якій можна розгулятися. Незрозуміло тільки, куди такі голоси зникають після участі в талант-шоу. Тут є все для запуску власної кар’єри. Варто лише знайти аранжувальника, обрати, що ти хочеш співати й уперед. На українській сцени величезний дефіцит артистів у цілій низці напрямків. Зокрема в поп-соулі.

 Катя Ятель

Я зараз можливо прозвучу так само образливо, як і сценаристи, які принципово називають пана Марка «бек-вокалістом Constantine», але я була б дуже рада, якби він зробив те, що не зробив його колега. Якби пан Марко спробував себе у ролі «нашого Сема Сміта», присвятив себе ліричним баладам та чистому романтизму, то досить швидко досягнув би успіху. Головне тепер правильно знайти сонграйтерів (бажано українськомовних, аби не робити кальку з закордонних артистів) та аранжувальників, що додадуть пафосу.


Уляна Горбачевська

Пісня: Hans Zimmer & Lisa Gerrard – Now We Are Free

 Льоша Бондаренко

Це той випадок, коли я повністю погоджуюся з Тіною. Пані Уляна поза конкурсом. І цим номером з доволі традиційного образу української фольклористки її вдалося вивести в абсолютно неочікувану сторону. І зробити це класно. Прекрасне виконання, вибір пісні, образ. Класний номер з усіх боків.

 Катя Ятель

Хочу поаплодувати пані Кароль за вибір пісні. Оце я називаю ідеальною роботою з типажем виконавиці, її здібностями та екстраординарним підходом. Виконати цю велику без сумніву композицію із фільму «Гладіатор» – це правда геніальне рішення. Ще й пані Уляна вписалася в естетику на усі сто відсотків. Саме за такі рішення я люблю «Голос»!


Ольга Мельник

Пісня: Rag’n’Bone Man – Human

 Льоша Бондаренко

Я зрозумів у чому сила пані Мельник. Вона не намагається вразити. Вона знає свої сильні сторони – потужний вокал та вміння передавати необхідну емоцію. Тому вона не бігає по сцені, не наряджається в якийсь епатажний одяг, не переграє із перспівами. Вона статично стоїть біля мікрофона та робить свою роботу набагато краще за більшість артистів. Знову номер, від якого перехоплює подих. Щоправда, мене встигло накрити ще на кадрах із попередньої Спи собі сама, але й Human вдався не гірше за Rag’n’bone Man (а я бачив її наживо на UPark). Варто також віддати шану аранжувальникам, які дуже грамотно підкреслили усі кульмінаційні моменти в пісні. Ще одна фаворитка цього сезону.

 Катя Ятель

Найкраща робота музикантів «Голосу» за всі «Ноукати». Аранжувальнику цього номеру – респект. У цій комбінації пані Ольга змогла продемонструвати все, що потрібно для впевненого виходу у прямі ефіри. Дуже точне виконання, правильне попадання в емоцію, хороший образ та відповідність пісні до нього.

Я готова вже стверджувати, що це був найсильніший епізод «Нокаутів» на моїй пам’яті, але попереду на нас чекав сюрприз, до якого ми не були готові морально.


Даніель Салем

Пісня: 5’nizza – Я солдат

 Льоша Бондаренко

Кожен випуск я повторюю, що «Плюси» роблять із Салема нову суперзірку. Це їх мега-проєкт, у який залучені одразу декілька шоу та телепродуктів. Тому Салем НЕ МІГ НЕ ПРОЙТИ далі. Проблема в тому, що співає він помітно слабше за всіх інших учасників команди Тіни. Він класний актор, схоже, що щира людина, неймовірно красивий та харизматичний чоловік. Але його виконання Солдата абсолютно непримітне. Воно було слабшим і за виступи пана Артема, і Окса, і Самовілова, і Квітки. На жаль. Я розумію, навіщо Салем потрібен у прямих ефірах, але вже аж надто впадає в очі режисерский задум.

 Катя Ятель

Хто б міг подумати, що пісню, яку ми всі співали під гітарку у таборі, можна зробити сексуальною. Цікавий досвід. Це, звісно, не той рівень, який потрібний на «Голосі», а Салем досі там винятково як програма по створенню суперзірки за версією каналу 1+1. Я б була рада, якби це був позаконкурсний виступ, а не подавалося як серйозне змагання між конкурсантами.


Бонус, бо не можемо змовчати.

Виступ мами Дана Балана

 Льоша Бондаренко

Це настільки треш і угар, що я в абсолютному захваті. У мене було враження ніби я дивлюся фільм Кустуріци, який чомусь перенесли в українське реаліті-шоу. У цьому всьому не вистачало хіба що свійських тварин, які би бігали сценою та бродячого оркестру. Фантасмагорія та абсурд. Мама Дана Балана, яка читає молитву ламаною українською, співає під фонограму, із нею танцює Монатік, Дан ледь не плаче, Тіна не розуміє що робити, а в кінці всі обіймаються, Горбунов та Осадча пригадують весілля, Потап та Настя бігають навколо, усі танцюють під Горіла сосна. ШТОООО. Це настільки трешово, що я хочу зробити низький уклін сценаристам. Піти на таке – велика сміливість. Зробити настільки абсурдно – це треба вміти.

Скільки б «Голос» та інші українські шоу не намагалися притримуватися суто європейсько-американского формату, українське весілля, рушники та караваї все одно пробиваються на-гора. Минулого сезону це був патетичний у своїй українськості номер Оксани Мухи, а тепер маємо цей міжнаціональний треш. Браво. Я отримав масу задоволення від цих 10 хвилин.

 Катя Ятель

Маю зазначити, що пісня Людмили Балан мені дуже нагадала легендарне «Я і друзів розумів, й ворогів умів прощати»… Жартую, ви ж не думали, що я зможу це серйозно коментувати. Команда «Голосу» країни довела до апофеозу власне безумство та вивела жарт про ДанТіну на новий рівень дна. Той рівень, де їм тепер точно заважатиме Сатана, що живе поверхом вище.

Виконання під мінус, відсутність справжньої зірки як запрошеного гостя, примітивний сценарій – це все те, чого жодний глядач не хоче бачити у шоу «Голос країни». Це не смішно, а тупо. Це ганьба, а не гумор. Уся ця ситуація викликає дикий фейспалм. Мені настільки важко це коментувати, що я попросила ще одного нашого редактора – нашого улюбленого Ріса – подивитися на увесь цей Содом свіжим поглядом. Бо позиція Льоші мені вперше не просто не близька, а й незрозуміла. Я втомилася від несмаку.

 Артем Рісухін

Знаєте, іноді на весіллях, є гість або гостя, які досягають певної кондиції та починають співати Лєпса під жахливий мінус. Свіжий випуск «Голосу» на декілька хвилин повернув мене в цю атмосферу. Але, знаєте, це не те, чого я хотів, не те, чого я чекав, і не те, що комусь взагалі потрібно.

Мені важко уявити, під чим були продюсери та сценаристи шоу, які подумали «Гей! А давайте додамо сімейного твісту в наш етер. Може, позвемо свекруху… тьюфу ти… маму Дана в гості?» А потім все як у тумані. І вибір балкан-попу замість пісні, і таймінг, і образ а-ля «Маша Распутіна» – це просто епік фейл. На західному телебаченні існує поняття jump the shark — коли нових ідей вже нема, сценаристи додають хоч щось, щоб заповнити час. Як правило, це точка біфуркації, після якої шоу потрохи вмирає. Не хочеться вірити, що це стосується і «Голосу».

Але… У той момент, коли мама Дена читає молитву в дусі проєктів СТБ, а сценаристи граються з емоціями настільки ж витончено, як слон у фарфоровій лавці, розкачуючи тему зі «стосунками» Тіни та Дана, може здатися, що ось воно — дно. Але ж ні. Мама Дана пригадує, як знімають фату у нареченої, починає співати «весільну пісню» Горіла сосна, палала, яку нещодавно на цьому ж каналі співав хор Верьовкі – і ось тут шизофазія шоу розквітає наче нирки алкоголіка. Мені важко зрозуміти, чому у 2020 році на головному вокальному шоу країни відбується цей сором. Завдяки цьому етеру, ані співаки, що у новому сезоні борються за перемогу, ані судді не мають ніякого значення — це все нівельоване.


Результат нокаутів: 

Чвертьфіналісти команди Тіни Кароль – Ольга Мельник, Дар’я Полоротова, Ганна Трубецька, Даніель Салем, а також Роман Сасанчин, якого тренерка вкрала раніше. ПТП і NK врятували Віталія Окса, а MONATIK дав шанс пройти далі Юрію Самовілову.


Якщо вам подобаються наші рекапи та ви б хотіли бачити більше матеріалів, то підтримайте нас на Patreon. Ми пропонуємо унікальні плейлісти, доступ до бази даних, а також офлайн-івенти (звісно, після завершення карантину) для наших патронів.


Підписуйтеся на нас в ІнстаграміТелеграмі та YouTube. Підтримати проєкт можна тут!

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.