Рекап. «Голос Країни» 9 сезон, 11 епізод. «Нокаути» Дана Балана та Тіни Кароль

«Нокаути» продовжуються. Після остаточного формування команд Монатіка та Потапа, прийшла черга для Тіни Кароль та Дана Балана. У минулому епізоді ми вже встигли побачити три виступи з команди останнього – В’ячеслава Кретова, Оксани Мухи та Володимира Зайончковського, які сіли на перший, другий та четвертий стільці відповідно.

Попередній рекап можна знайти тут.

Команда Дана Балана

Співає: Катерина Бєгу
Пісня: Земфира – Маечки
Історія пересувань кріслами: 1
Учасниця прямих ефірів

 Льоша Бондаренко

Мене дуже дивує така шалена любов Дана Балана до російського року, враховуючи, що це людина зі світовим музичним бекграундом та номінацією на «Греммі». Але це лірика.

Що ж стосується виступу – от як Катя прагне, щоб Florence заборонили виконувати на вокальних шоу, так я думаю щодо Земфіри. Її пісні, здебільшого, – це відверта розмова зі слухачем. Дуже специфічна, дуже емоційна. Тут важливо не перестаратися з акторської точки зору, але й не спаплюжити саму пісню. От пані Катерина, як на мене, перестаралася.

 Катя Ятель

Мало нам було великої історії страждання та агресивної токсичності стосунків Тіни Кароль та Дана Балана, так тут ще додали драматичності пані Катерині. Драматичності учасниці, у якої все і так до цього хилить – і зовнішність, і образ, і голос, що тремтить, ніби вона от-от заплаче. Рейтингам від того добре, фанатам є кого шипперити.

Якщо про сам виступ, то у мене дивне відчуття. З одного боку, пані Катерині ця пісня наче й підходить. З іншого, вона абсолютно не конкурсна. Катерина її виконала емоційно та знаходячись на межі між нервами та акторською грою, водночас – її було психологічно важко слухати. Мені хотілося, аби це швидше закінчилось.


Співає: Пресіндо Енрікеш Жоао
Пісня: Jason Mraz – I’m yours
Історія пересувань кріслами: вибув з проекту

 Льоша Бондаренко

Чудовий виступ. Пресіндо завжди максимально вписується в образ, виглядає легко й невимушено. Гадки не маю, чому Дан Балан вирішив не брати його далі.

 Катя Ятель

Мені цікаво, чи є у пана Пресіндо досвід виступів на сцені, бо вже третій раз він видає повноцінний перфоманс, який не викликає сумніву у своїй професійності. Він може подобатись або не подобатись, але це добре зроблений номер.


Співає: Олександр Мороз
Пісня: Michael Jackson – Who is it
Історія пересувань кріслами: вибув з проекту

 Льоша Бондаренко

Знову згадаємо про кон’юнктуру. Можна по-різному ставитися до Leaving Neverland, але на фоні виходу цього фільму брати пісню Джексона трохи… сміливо. Ну але, знову ж таки, то таке.

Джексона дуже важко співати, бо його харизму все одно неможливо перебити. У пана Олександра виступ вийшов надто солодким, надто невпевненим. Непогано, але не більше.

 Катя Ятель

О, готовий номер для корпоративу, у якому пан Олександр буде виступати з кавер-гуртом. Причому з одним із тих кавер-гуртів, які ніколи не запам’ятаєш, тому що вокаліст наслідує оригінал, наче думає, що ми не помітимо різницю. Тенденція поганих виступів все одно довела його аж до «нокаутів», але рано чи пізно він мав вилетіти.


Співає: Гіоргі Дарахвелідзе
Пісня: Океан Ельзи – Сьюзі
Історія пересувань кріслами: 4 > вибув з проекту

 Льоша Бондаренко

Дивно, що Дан Балан обрав саме цю пісню Океану Ельзи, а не «Коли тебе нема». Все ж таки остання грала у фільмі «Брат-2».

Але зі SUSY пан Гіо не дуже впорався. У мене немає жодних претензій до вокалу, але саме аранжування вийшло аж надто пафосним та черезмірним. Проте мені шкода, що цей учасник покинув проект. Він мені видавався одним із найцікавіших у команді Балана.

 Катя Ятель

Однозначно, пан Гіоргі дуже нервував. Так сильно, що спочатку йому це заважало, а потім навпаки почало грати на руку, додавши емоційності виступу. Це все ще було подібним, щоправда, на кавер-заготівку для чийогось свята, але мені навіть сподобалося. Іронічно, що року в ньому більше, ніж у пана Кретова, який пройшов у прямі.


Співає: Марина Фіжделюк
Пісня: Rita Ora – Anywhere
Історія пересувань кріслами: вибула з проекту

 Льоша Бондаренко

Типовий виступ в дусі талант-шоу. Забагато вокалізів, забагато манерності, замало пісні. На кожному ефірі знайдеться принаймні один-два таких виконання.

 Катя Ятель

Нарешті пані Марина змогла вийти за межі сільського шику та шароварної гуцульщини. Дякуємо, пан Дан, що показав нам, що за межами отого світу пані Марина не дуже цікава вокалістка. І дякую, що не потягнув її далі.


Співає: Хейтам Рафі
Пісня: Tarkan – Dudu
Історія пересувань кріслами: 4
Учасник прямих ефірів

 Льоша Бондаренко

Чесно кажучи я навіть не впізнав пана Хейтама в кежуал вбранні. Перевдягти артиста змогли, а от його репертуар – ні. Знову він співає пісню з треклісту кальян-барів. А він дуже крутий артист, було б цікаво почути, що він ще вміє. Хоча для «збірної для корпоративів» від Балана цього цілком досить.

 Катя Ятель

Я неймовірно люблю арабські мотиви та манеру співу. Мені подобається загравання зі східною культурою у музиці. Але мені незрозуміло, чому пан Дан і сам пан Хейтам не експериментують із цим, не намагаються зміксувати культурні парадигми, аби вплести самого співака у наш контекст та дати йому відкрити щось нове у самому собі.

Не можу пропустити це повз: поки Дан нахабно пристає до Тіни, пан Хейтам навіть під час виступу спромігся дізнатись, чи вона не буде проти взаємодії.



Команда Тіни Кароль

Співає: Андрій Хайат
Пісня: Летить галка через балку
Історія пересувань кріслами: 1 > 2 > 3
Учасник прямих ефірів

 Льоша Бондаренко

Можливо це був не найточніший з точки зору професіоналізму виступ. Але точно найцікавіший з усього ефіру.

В принципі вокал Хайата від випуску до випуску залишається доволі одноманітним, як і обраний репертуар. Проте цього раз він вийшов з акордеоном, який став не просто декорацією а потужним інструментом, завдяки якому робився головний хук у пісні. Загалом дуже круто, і особливо варто відзначити продуманість із якою Хайат (чи його команда) підходять до побудови його образу не просто як «чувака з Голосу», а самостійного артиста, який вже зараз займає своє місце на українській сцені.

 Катя Ятель

Мій особистий фаворит на шоу (а ще на нацвідборі на Євробачення, але то вже історія). У мене мурашки по шкірі від кожного його виступу. Найсильніший номер усіх «нокаутів». Переслухала вже кілька разів – ось так треба переосмислювати фольклор, наповнювати зал своєю енергією та вводити слухача у транс.


Співає: Ксенія Бахчалова
Пісня: Mecano – Hijo de la Luna
Історія пересувань кріслами: 1 > 2
Учасниця прямих ефірів

 Льоша Бондаренко

Пані Ксенія велика професіоналка і все, що вона співає, виходить у неї на найвищому рівні. Шкода, що цей номер важко назвати таким, що запам’ятається, але виконано все прекрасно. Для мене вона – одна з головних фавориток проекту.

 Катя Ятель

Знаєте, що мене дивує з цією учасницею? Що на «сліпих» пані Ксеня змогла обрати для себе цікаву пісню та обіграти її під себе, а у команді пані Тіни вже вдруге таку банальщину видає. І от мені незрозуміло – це вона сама хоче бути обережною чи пані Тіна сформувала їй образ, за який мають голосувати?


Співає: Лідія Горошко
Пісня: Софія Ротару – Тече вода
Історія пересувань кріслами: вибула з проекту

 Льоша Бондаренко

Якщо вже людина із таким бекаграундом та певною творчою гнучкістю прийшла на проект, чому б не спробувати використати її талант для зміни одвічного вектору українського фольклору? Навіщо на цьому конкурсі співати пісні, як переносять в атмосферу українського весілля в обласному центрі?

Ні, до пані Лідії у мене нема жодних претензій. Але навіть реакція журі, якому було відверто нецікаво слухати артистку (бо вони таке вже чули мільйон разів) красномовно каже про цінність такого вибору пісні.

 Катя Ятель

Якщо чесно, це було дуже щиросердно та мило. Немов емоційна пауза між усіма цими виступами та переживаннями. Пані Лідія знає як змусити посміхнутись. Пані Тіна знає, як змусити танцювати. Пан Потап знає, як вміло пожартувати. І вони всі знають, що на «нокаутах» це має завершитись.


Співає: Данило Однораленко
Пісня: Rihanna – Don’t stop the music
Історія пересувань кріслами: 3 > 4 > вибув з проекту

 Льоша Бондаренко

Доволі слабка спроба зробити Джеймі Каллума без харизми Джеймі Каллума та без його фортепіано. Це був доволі невиразний виступ, зате оцей лайв я потім передивився із превеликим задоволенням.

 Катя Ятель

Який дивний номер. У ньому спочатку не вистачало динаміки у вокалі, а потім не вистачало динаміки в аранжуванні. А згори додайте ще, що пану Данилу не вистачало впевненості у собі, контакту з залом, мінімальних спроб рухатись. Враження, ніби він і не хотів далі проходити.


Співає: Leon Voci
Пісня: Олександр Пономарьов – З ранку до ночі
Історія пересувань кріслами: 3 > 4 > вибули з проекту

 Льоша Бондаренко

Гарне, приємне, майстерне виконання чудової пісні Олександра Пономарьова. Але це не «вау». Просто добре.

 Катя Ятель

Мені зрозуміло, навіщо такі квартети мають існувати. У них є аудиторія, їх замовляють, їх слухають. І конкретно цей квартет чудово заспівав. Але мені було так нудно, що я ледь втрималася, аби не проклацати до наступних виступів. І, на жаль, я знаю, що так буде щоразу, коли я їх чутиму.


Співає: Артем Ліска
Пісня: Drake – Hotline Bling
Історія пересувань кріслами: 4 > вибув з проекту

 Льоша Бондаренко

А от це вже просто ніяк. По-перше, брати Дрейка – суперсміливе рішення, бо навіть сам Дрейк на сцені виглядає доволі нудно. А по-друге, пан Артем не вразив ані поведінкою на сцені, ані вокалом. Я здивований, що його взагалі посадили на крісло. Пані Лідія на це заслуговувала явно більше.

 Катя Ятель

Я настільки не могла повірити, що такий поганий виступ є у команді пані Тіни у «нокаутах», що аж пішла перевірити, чому я не пам’ятаю цього виконавця. Подивилась у попередніх рекапах і згадала – бо він ніякий.

Але давайте повернемось до моєї улюбленої теми – що в біса робить Дан Балан і чому люди це нормально сприймають. Він почав танцювати з Тіною і притримувати її рукою, аби вкусити за плече. Вкусити. За. Плече. Чужу людину. Колегу. Я маю пояснювати, чому так робити не можна?

(Перша версія цього коментаря була написана капслоком та містила нецензурну лексику – прим. ред.)


Співає: Девід Аксельрод
Пісня: Sam Smith – Writing’s On The Wall
Історія пересувань кріслами: 1
Учасник прямих ефірів

 Льоша Бондаренко

Пан Аксельрод вже третій виступ поспіль горланить щодуху під карикатурно пафосні аранжування чи то в стилі «Привида Опери», чи то діснеївських мультфільмів. А виглядає це як бюджетна адаптація Нотр-Даму. Якщо оцінювати цільову аудиторію артистів, мені здається, що пан Аксельрод та пані Лідія Горошко б’ють приблизно в одну й ту ж нішу.

 Катя Ятель

Я завжди дуже іронічно посміхаюсь, коли просто голосистим технічним виконавцям дають переспівувати Сема Сміта. Бо подібні номери дають мені чудові приклади, що я маю на увазі, коли кажу, що «техніка – це нудно». Подивіться на виступи Сміта, а потім на Девіда. І скажіть, хто на коні.


Співає: Дар’я Храмова
Пісня: Ariana Grande – Dangerous Woman
Історія пересувань кріслами: вибула з проекту

 Льоша Бондаренко

Замість пані Дар’ї приспіви заспівали беки. Дуже цікаво, канєш. Ну, я забув цей виступ за 5 хвилин.

 Катя Ятель

Жодний попередній етап не обіцяв від пані Дар’ї ані сильних вокальних даних, ані помітного перебування на сцені. Тут вона змогла вдосталь накричатись, здивувати суддів та стертись із моєї пам’яті одразу після прощання.


Співає: Ніка Тупилко
Пісня: Бумбокс – Вахтерам
Історія пересувань кріслами: 4
Учасниця прямих ефірів

 Льоша Бондаренко

Це виступ рівня шкільного випускного концерту у 9 класі. Коли ти береш типу молодіжну й круту пісню, а співаєш її так як побачила по MTV у кліпах Мерайї Кері та Бейонсе. Ну це жах звісно. Пісня повністю потонула у всіляких «оооо, уууу, єєєє», якими пані Дар’я щедро наситила усі кінцівки фраз.

Часто на номери з українськими артистами приходять ці сами артисти, як то робив Шуров, Соловій та Харчишин. Так от, певне добре, що Хливнюк не прийшов та не побачив цього. Бо він міг би вийти, заспівати і за п’ять секунд нівелювати попереднє виконання.

 Катя Ятель

Пані Ніка під час виступу пані Дар’ї себе так накручувала, що куди їй до неї «зі своїми гітарами», що я не вірила у її виступ. Але та якось зібралась з силами і якийсь виступ дала. Загальне враження від нього я так і не змогла сформувати. Їй спочатку вдався речитатив, а потім дикція поїхала, спочатку не дотянула ноту, а під кінець змогла. І так весь виступ. Не впевнена, що це рівень прямих ефірів.


До зустрічі у прямих ефірах!

Фото: Facebook

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.