Головна
>
Мясорубка
>

Мясорубка 2.3. Каша Сальцова, Евген Ступка и Фима Чупахин в роли экспертов

Мясорубка 2.3. Каша Сальцова, Евген Ступка и Фима Чупахин в роли экспертов

Мы продолжаем нашу еженедельную рубрику “Мясорубка”. На прошлой неделе мы слушали группы Tik Tu (кстати, можете почитать отчет с их концерта в Киеве), Леді Джанк (недавно выпустили клип) и The Cherry Men (за последнею неделю о них мы ничего не слышали).

На этой неделе собрался мощный пул как экспертов, так и групп. Пользуясь случаем, мы бы хотели еще раз поблагодарить группы за смелость, а экспертов за потраченное время. Надеемся, все это как-то, но влияет на рост качества новой украинской музыки.

В сегодняшнем выпуске экспертами стали:

Каша Сальцова – солистка группы Крихітка.

Евген Ступка – наш постоянный эксперт, саунд-продюсер.

Фима Чупахин – джазовый пианист, участник группы Acoustic Quartet (играл еще в ряде групп, все даже не перечислишь).

Ну что ж, поехали.

Трек №1. PIANO – Пристані

Каша Сальцова:

Я так розумію це лайв запис, чи демо? Дуже багато недопрацьовок та артефактів – і вокальних, і інструментальних. Хороша гармонія і є з чого зробити сучасний хук в куплеті, але у приспіві все перетворюється на російську естраду – і інтонаційно, і мелодійно, хоча драматургічно правильно змінюються частини.

Текст слабкий. Було враження, що мало вийти як у Стінга чи Один в Каное, але поки вийшло як у Саруханова. Взагалі, чути хороший потенціал, але також чути, що попереду дуже багато над чим треба працювати.

Евген Ступка:

Як і очікувалось з назви, пісня починається з гітар. Пісня гарна, звучить норм, навіть скрипки, молодці. Може я прймхливий, але мені здається, що вокалістка напружена в декілька разів більше, ніж треба. Навіть в останній частині, де якраз піано співає. Думаю, що проект має великий потенціал.

Фима Чупахин:

Первый трек самый зачетный. Мне понравилось не потому, что там спокойненько и акустичненько. Ребята постарались с аранжировкой, мне понравился текст. Однако, у них провален немного вокал. Пусть в следующий раз чуть поднимут его в миксе. Хотя голос девочки мне понравился.

Трек № 2. Scroodge – Играй, бро

Каша Сальцова:

По побудові, звуку, інтонаційно, пісня – класичний грандж, що, звісно, трохи ризиковано у 2016 році. Якість запису на моїх колонках хороша, але в міксі не всі слова розбираються. Я не прихильник квазі-рим і взагалі тексти пісень слухаю уважно, тому звісно “протесты-деньги, волна-дела” мене засмучують.

З музичної точки зору мені сподобався приспів, але, ІМХО, в тексті сюжет і драма не розкрита, бо з такої ресурсної теми, як стосунки з музичною індустрією, можна витиснути більше – більше сарказму, виклику, розчарування, агресії і конкретики. Я погуглила songs about music industry і там дофіга кльових історій, автори женуть на продюсерів, пресу, лейбли, тупу публіку. Коли ти наїжджаєш у піснях на когось або пишеш про розчарування, варто бути більш промовистим. American Pie, All apologies, навіть “Прокрутіть цю пісню по радіо” Тартак і “Ретро” , “Неформат” ТНМК – в цих піснях автори роздають.

Я гадаю, світлий сум – це ок піснях, якщо це блюз, якщо тобі “за” певний вік або у тебе є геніальна звукова інноваційна концепція. Але якщо ти молодий рок-музикант, тицяй фак системі енергійніше.

Евген Ступка:

Як на мене, занадто гарний рок-звук, нібито все хорошо, але якось підозріло дуже хорошо, нібито це якійсь поп-продюсер вирішив зробити рок гурт. Якась недовіра виникає.

Ну, а пісні майже немає, і з текстом біда. Вокал має нерозкритий потенціал, але к кінцю трека і він вичерпується.

Фима Чупахин:

Мне не понравились слова и музыка, которую играют парни. Мне кажется интереснее сыграла Нирвана. Это я к тому, что этой песне на мой совершенно субъективный взгляд, не хватает самобытности.

Трек №3. Post.Scriptum. – Beta

Каша Сальцова:

Якщо це демо, то ок. Але якщо чистовий запис, то барабани-бас точно треба переписувати, чо зі звуком робочого взагалі? З аранжуванням біда, але хай це власне продюсери скажуть все про звук, партію і місце клавіш.

“Бета” все-таки співається з однією Т. “Сердце стучит тихо в полушариях мозга” – це ой ой ой. Драматично не вистачає зміни картини у приспіві, гармонія-то одна. З хорошого – голос приємний, на Сашу зі Спліна схожий. Інтонації виразні, непогані для російського року і мелодія в принципі ресурсна, можна щось викрутити.

Евген Ступка:

Тут є пісня, потенційно хітова. Але невиражена. От якби МумійТроль заспівав – було б гарно. Але ж отож. І ці адські роялі, особливо коли другий вступає, – висаджують. Хоча навіть два роялі можуть бути ключовою ознакою фірмового саунду, але треба далі експериментувати. Композиції бракує мелодики, хоча сама мелодія є, і вона дуже хороша!

Фима Чупахин:

Мне очень похож по духу на сплин, к самобытности стало быть есть тоже вопросы. Слова интересные, приятная музыка, но можно было бы и проредить партию пианино.


Полный плейлист выпуска можно прослушать на нашем канале в SoundCloud (как, впрочем, и остальные выпуски).

Спасибо экспертам и группам, до встречи в следующую пятницу. А мы напоминаем, что свои треки в “Мясорубку” можно скинуть на почту myaso@liroom.com.ua.

Розповiсти друзям

Facebook Twitter Telegram

Допитливим

Культура в регіонах
Від Onuka до Foa Hoka: як звучить Чернігівщина
Лєра Зданевич Лєра Зданевич
13 Червня, 2024
Культура в регіонах
Від Wellboy до Re-read: як звучить Сумщина
Лєра Зданевич Лєра Зданевич
13 Червня, 2024
Культура в регіонах
Музика Дніпропетровщини (Січеславщини): плейлист від Ліруму та Dnipropop
Лєра Зданевич Лєра Зданевич
12 Червня, 2024