Українські музиканти в TikTok. 12 артисток та артистів, які завойовують соцмережу

TikTok уже другий рік диктує тренди в музиці. Головний хіт 2019-го Old Town Road, який утримував перше місце в чарті Billboard найдовше в історії, розпочав свою віральну ходу саме з китайського додатку. Якщо зараз пройтися плейлістами, які включають у себе головни хіти США та світу, ви знайдете принаймні кілька пісень, які «завірусилися» в TikTok.

Музична індустрія йде за своїми шанувальниками. Зараз наявність аккаунту в TikTok для світових зірок, які працюють із молодою аудиторією, така ж необхідна, як сторінка в Instagram або Facebook.

Українські музиканти також намагаються встигати за трендами. TikTok не вимагає жодних фінансових інвестицій та дає підписникам великий шанс швидко стати популярними. Звучить як ідеальна платформа для андеграундних талантів. Утім, попри це, першими серед українських музикантів прийшли та прокачалися в TikTok суперзірки.

Ми зібрали 11 TikTok-акаунтів українських артисток (переважно там все-таки співачки) та гуртів. Якщо ви знаєте цікаві сторінки, які ми пропустили – будемо раді коментарям.

NK (Настя Каменських)

NK претендує на лідерство серед українських зірок TikTok. У неї вже близько 900 тисяч підписників, більше 7 мільйонів лайків відео, а пісня Elephante навіть встигла побувати в аудіотрендах.

NK в усьому залишається вірною курсу на регетон, який вона заклала у свою творчість із самого початку. Каменських на відео танцює під свої та чужі пісні, вписується у різні челенджі та всім виглядом демонструє, яка вона красива й сексуальна, не забуваючи іноді злегка жартувати. Загалом, робить усе те, що зробило Камілу Кабейо (Camilla Cabello) однією із головних тіктокерок світу. Схема працює, перегляди ростуть, Настя молодец.

@nkofficial

knock knock ✊🏻 ##nk ##nkofficial ##foryou ##fyp

♬ original sound — haileybeiberofficial

MamaRika

Кількість відеоконтенту, який генерує MamaRika, значно переважає кількість пісень, які вона створює. У неї напрочуд активний аккаунт. Співачка робить пости ледь не кожного дня, а іноді й по кілька за день. Це дає свої плоди – за кількістю лайків вона наближається до лідерів серед українських зірок.

MamaRika намагається не пропускати ледь не жоден тренд та часто кличе на підмогу свого чоловіка – телеведучого й гуморста Сергія Середу. Її тікток – логічне продовження ютуб-відеоблогу, який пара розвивала минулого року. Логічне рішення – перевести такий контент в TikTok – дало хороший результат: майже 120к підписників та 1,2 мільйони лайків. Для MamaRika тікток цілком може стати головною платформою для дистрибуції власної творчості.

@mamarika_official

Мокрий двіж💦😂 @sereda_serega ##mamarika ##рекомендации ##втоп ##нежданчик ##foru

♬ оригинальный звук — ang_lil_

Женя Мільковський

Так, Женя Мільковський все ще залишається кумиром підлітків. Його TikTok виглядає навіть органічно: на відео він співає під гітару тужливих пісень про любов, записує смішні ситуації з життя, підтримує челенджі, робить трюки на скейті… Загалом, все те, що весело робити після школи, хіба з тією поправкою, що самому Мільковському вже під 30.

Але не будемо вдаватися в ейджизм. Женя зареєструвався в соцмережі лише кілька місяців тому – в лютому. Але вже має більше 130 тисяч підписників, а кількість лайків відео от-от перестрибне мільйон. Непогано себе почуває й гурт Нервы, який наближається до 100 тисяч фанів.

@milkovskyi

♬ оригинальный звук — milkovskyi

Макс Барських

TikTok Макса Барських принципово відрізняється від інших у нашій добірці. Складається враження, ніби у самого Макса часу ним займатися немає, тому аккаунт наповнює піар-команда із нарізок відеоанонсів. Сам співак зрідка з’являється в кадрі та навіть підтримує якісь тренди, але здебільшого це – рекламна агітка.

Та цього достатньо, щоб аудиторія стабільно набиралася. Зараз у Макса більше 80 тисяч підписників, проте порівняно мало лайків – лише 160к. Це й не дивно, коли тобі показують рекламні ролики замість прямої взаємодії з артистом.

@max.barskih

##максбарских ##рекомендации ##maxbarskih ##лейнежалей ##foryoupag

♬ Лей, не жалей — Max Barskih

Тіна Кароль

Примадонна української естради пані Кароль віднайшла для себе TikTok нещодавно – її аккаут з’явився в березні. Тіна в природніх умовах з’являється на відео доволі рідко. Схоже, що більшість роботи над контентом виконує її менеджмент, монтуючи та збираючи тіктоки з існуючих відео, записаних під час телепередач. Утім, на відміну від Макса Барських, команда Кароль принаймні намагається підігнати їх під тренди та озвучує тематичними аудіо.

Зараз у Тіни трохи більше 40 тисяч підписників і близько 150 тисяч лайків. Якщо співачка дійсно включиться у процес створення відео, то матиме всі шанси наздогнати NK. Але, схоже, артистка поки що сприймає соцмережу не більш як цікаву забавку піар-підрозділу.

@tinakarol

Сьогодні Міжнародний день медсестри та медбрата Безмежно дякуємо вам за щирі серця, допомогу, порятунок та турботу! Бережіть себе 🙏❤️ #т#инакароль

♬ оригинальный звук — tinakarol

Jerry Heil

Jerry Heil повністю виправдовує репутацію досвідченої блогерки. Її аккаунт виглядає саме так, як ти очікуєш від тіктоку популярної артистки. Відео є чимось середнім між відповіддю на тренди, трансляцією власного життя та ненав’язливою рекламою своєї творчості.

Особлива цінність Jerry Heil полягає в тому, що вона веде TikTok українською мовою. Джері використовує популярні фільтри, демонструє рецепт веганського сніданку, публікує бекстейдж відео, співає власних пісень зі смішними масками, жаліється на неправильну зачіску… Загалом, веде себе як справжня блогерка. Баланс підписників і лайків відповідний – трохи більше 40к фанів і майже 500к лайків.

@jerryheil

У когось виходить красиво накрутити волосся за ніч? P.S. На дзеркалі чорна зубна паста 🙄 ##якогда

♬ original sound — jerryheil

The HARDKISS

Було б дивно, якби за гегемонії Насті Каменських та Наді Дорофеєвої у гру не вступила б Юлія Саніна. Тікток The Hardkiss – це ода їхній фронтвумен. Видно, що Саніна старається зробити цікавий і по-своєму різноманітний контент, побудований навколо музики The Hardkiss. Там, де співачка менше старається загравати із трендами – виглядає цікаво і природно. Там, де більше – трохи натягнуто і рекламно.

Аккаунт The Hardkiss виглядає так, ніби Юля робить контент для нього у перервах, поки на студії пишуться пісні. У цьому є своя щирість. Для Саніної це точно не головний проєкт, але місію підтримки зв’язку з шанувальниками він виконує прекрасно. Майже 30к підписників і 60к лайків.

@the_hardkiss

##апокалипсис ##rec ##thehardkiss

♬ Minueto — Beethoniana Ensemble

B&B Project

Український проєкт Бандура та Баян веде активну концертну діяльність, періодично потрапляє в новини із черговим оригінальним кавером та веде цілком живий та популярний тікток.

Напередодні Дня Вишиванки гурт почав активно форсувати свою версію українського Аркану. Настільки активно, що за 3 хвилини перегляду їхніх відео, від цього саундтреку стає трохи погано, але головне, що B&B майже досягли поставленої мети. Їхній аркан реально почали використовувати як музичний супровід для відео в українському традиційному вбранні.

Учасники гурту публікують музичні записи (зокрема цікаві кавери, як наприклад суміш Майкла Джексона із Біллі Айліш) і дотепні моменти з життя. Певне саме цей проєкт претендує на статус найвіруснішого з нішових. При 26к підписників у них уже більше 500к лайків під відео.

@bnbproject

НІРВАНА НА БАНДУРІ ТА БАЯНІ😎 ##нірвана ##bnbproject ##cover ##nirvana ##rockmusic ##nirvanachallange ##coversong ##accordion ##лучшеевмузыке ##нирвана ##баян

♬ оригінальний звук — bnbproject

Антитіла

Тікток Антитіл майже на 100% складається із відео Тараса Тополі і це найдобріший аккаунт, на який ви можете натрапити. Тополя радіє разом зі своїми дітьми, знімає сонечко, дякує лікарям за їхню роботу, намагається встигати за флешмобами та випробовує смішні фільтри.

Попри певну наївність TikTok цього стадіонного гурту викликає симпатію та виглядає абсолютно щирим. Кожне відео зроблено спеціально під цю соцмережу і навіть не виглядає як таке, що намагається застрибнути в тренд. Цифри поки доволі скромні, але й аккаунт не найактивніший: 14к підписників та майже 60к лайків.

@antytila_official

5,4,3,2,1! Підтримали флешмоб! ##угадайкто ##україна ##antytila ##антитіла ##харьков ##рек ##тренд ##хочуврек

♬ Bagaikan Langit(cover) — _ucil👑

alyona alyona

Тікток Альони не вражає систематичністю, натомість бере якістю контенту. Уся абсурдність, за якою женеться реперка у своїх кліпах і піснях, знайшла своє відображення у цій соцмережі. Альона дуже вдало вловлює тренди і навіть намагалася запускати власний флешмоб на підтримку пісні Дикі Танці.

У реперки є все, щоб отримати вірусний успіх, не вистачає лише терплячості та постійності у графіку генерування постів. Аккаунту вже півроку, а там всього 8к підписників та майже 40к лайків. Для авторки найдивакуватіших кліпів останніх років – якось малувато!

@alyona.alyona.official

Типові фрази мам😂 а ви впізнали свою?##хочуврекомендаци ##мама ##фразы ##топ ##хочувтоп ##stayhome ##карантин

♬ оригинальный звук — alyona.alyona.official

KAZKA

Тікток гурту Kazka радше нагадує персональний аккаунт солістки Саші Заріцької. Вона перезнімає тренди, робить акцент на відео із собою та намагається встигати за тенденціями. Місцями Kazka вдається обіграти популярні теми із власним колоритом, але цим відео не вистачає відточенності та перфекціонізму.

З іншого боку, це щирий аккаунт, за яким цікаво спостерігати. Періодично в кадрі з’являються Нікіта та Дмитро, що нагадує про те, що Kazka – не проєкт однієї людини. За півроку існування – 5к підписників та трохи більше 20к лайків.

@kazka.band

Обирай свого Діму 😜 ##рек ##kazka ##game ##character ##rec

♬ Super Smash Bros Melee Remix (#chooseyourcharacter) — Jim Walter

Королева ТікТоку

Надя Дорофєєва

Надя Дорофєєва – найкрутіша українська тіктокерка. Вона зареєструвалася набагато раніше за більшість – ще 2018 року. У неї єдиної з українських зірок більше мільйона підписників і вона продовжує систематично розвивати цю соцмережу.

Дорофєєва справді вміє у Тікток. Її пости – ідеальний баланс між трендами, жартами, особистим життям, творчістю та рекламою. Унікальна сила колишньої учасниці Время и Стекло в тому, що їй вдається дійсно ефективний і нативний продакт-плейсмент. Одне з останніх відео на підтримку нового продукту Martini набрало більше 2,5 мільйонів лайків.

Якщо Надя береться за флешмоб – вона робить його бездоганно. Якщо за промо власної творчості – так, щоби це не випадало із загальної концепції. Разом із тим вона продовжує підтримувати баланс між сексуальною манливістю та блаженною сімейністю. У тіктоках періодично з’являється її чоловік Дантес, у якого й самого є аккаунт, який він, утім, не дуже активно розвиває.

Дорофєєва застрибнула в цей потяг однією з перших і вже зараз може використати платформу для розвитку будь-якого власного проєкту. Скоріше за все, ми побачимо це найближчим часом.

@nadyadorofeeva

А кто ТЫ на карантине? 👇🏿 ##надядорофеева ##рек

♬ оригинальный звук — nadyadorofeeva


Замість висновку, маємо віддати шану команді Mozgi та 1+1 Media, які раніше зрозуміли, що TikTok – це принципово важливий майданчик, а не просто забавка. Це дало свой результат: найпопулярніші блогери – це Надя Дорофеєва, NK, Юрій Горбунов, Катерина Осадча, учасники й учасниці проєкту «Голос» тощо.

Але ми чекаємо і на нових героїв. На щастя TikTok дозволяє пройти шлях між невідомістю і славою за лічені дні. Звісно, якщо правильно ним користуватися.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.