25 квітня Shmiska презентувала свій дебютний ЕР Мереживо. Виконавиця розповідає, що реліз — це історія, яка досліджує мережу соціальних зв’язків між людьми та їхнього існування серед цього віртуального павутиння. Артистка вивчає соціологію, тож ця збірка є початком нового етапу переосмислення як з професійного, так і особистісного боку.
«Насамперед ця робота — це можливість довести, що у моїх так званих “тік ток” синглах існує зв’язок і концепт. ЕР — це цілісна історія про важливу тему, яку я як артистка розповідаю через музику», — коментує Рената Товстенко.
Саунд-продюсером ЕР став Антон Шитель, лідер гурту Sheetel:
«Про це мало хто знає, але наше перше знайомство з Рене відбулося минулого року, коли ми разом робили саундтрек до серіалу “Пес Альф“. Потім ще промо-відео серіалу з нашою піснею показували на екрані Гуліверу, ми довго сміялися з того, що саме так ми вперше проявилися там як артисти. Тоді відбувся творчий метч, повне музичне розуміння, і я почав продюсувати ЕР. Наживо ми вперше побачилися вже після того, як віддали мініальбом на відвантаження».
Спеціально для рубрики «Пісня за піснею» Shmiska розповіла про кожен трек альбому.
Люди
Усвідомлення того, що саме люди є структурними частинками усього, що відбувається навколо. Цей трек з самого початку мав назву «Схожі» (що не дивно). Ми з Антоном розпочали роботу над ним ще восени для того, щоб подати на Національний Відбір на Євробачення. Демка була трохи сира, тож не пройшла відбір. Але, як на мене, цей маніфест підходить ідеально як для міжнародного конкурсу, так і для щоденного нагадування про наші ролі в цьому світі.
Балкон
Процес диференціації особистостей. На цьому етапі помічаєш відмінності між поглядами, сенсами та цінностями. Одного разу я виступала на «Бешкеті», і організатори покликали мене на афтерпаті. Я вийшла на балкон, а гомін людей залишився за дверима. Тоді й народився Балкон. Трек про вічні думки «а чи правильно», «а чи краще було раніше», «чи все на своїх місцях», які виникають під час таких посиденьок.
Мереживо
Фокус-трек, кульмінація, під час якої ліричний герой розуміє, що також є одиницею антропологічної сітки. Мені дуже подобається назва цієї роботи. Це наче мережа, павутиння людей, які обʼєднані біло-червоними нитками. Долі особистостей, які переплітаються та утворюють візерунок, подеколи сумний, а часом веселий.
Мило
Це пряме «відмивання» від суспільної думки та формування себе як самостійної особистості. Дуже часто нам навʼязують естетику недосяжного геройства, з самого дитинства вчать бути ідеальними, отримувати хороші оцінки, мати успішну карʼєру, родину, гроші. І ти дивишся на усіх цих «щасливих» людей крізь екран телефону, думаючи, а що ж зі мною не так? От тільки правда в тому, що більшість з цих історій є красивою обгорткою, а бути собою і жити своє життя і є справжньою радістю.
Читайте також: Куди податися українському артисту, щоб отримувати роялті?
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: