Міжнародний продакшн AMO Pictures представив результати дослідження «Індустрія у фокусі: гроші за кадром», яке охопило 476 респондентів та покрило 30 позицій у сфері пре-продакшну, продакшну та пост-продакшну.
«Ми перші, хто зробив таке велике дослідження у продакшн індустрії, і переконані, що ці дані стануть корисним інструментом для покращення умов праці. А також дозволять зробити сферу більш прозорою та відкритою до змін», — зазначає Head of Talent Acquisition AMO Pictures Маргарита Воробйова.
Тип працевлаштування
Більшість респондентів (42%) працюють за ФОПом або контрактом. А також статистика вказує на те, що 66% респондентів мають додатковий дохід поза основним місцем роботи.
Динаміка зарплат (до 2022-2024 років)
Дослідження виявило значні відмінності в зарплатних стандартах між галузями та ситуацію на ринку праці після 24 лютого, а також відсутність відповідних умов праці та бенефітів, про які зазначили 26% респондентів. Після початку повномасштабного вторгнення майже ⅕ респонтентів зазначила, що втратила роботу.
77% респондентiв не влаштовують дохід та умови праці на ринку. За думкою AMO Pictures, ця статистика може вказувати лише на нестабільність у галузі.
Проблеми та виклики
Сукупно респонденти назвали понад 456 проблем індустрії. AMO Pictures категоризували усі згадані проблеми за шістьма великими блоками: Умови праці (культура поведінки та комунікація, непрофесійність кадрів, погані умови праці тощо), Деструктивні явища (державна політика у культурі, корупція, продюсерська диктатура), Оплата праці (мультизадачність, авторське право
та роялті, низькі заробітні плати), Бюджети та криза (війна, відсутнє фінансування, криза на ринку тощо), Галузеві проблеми (контроль ринку, демпінг, відсутність профспілок) та Інше (відсутня відповідь, низька якість проєктів, ШІ).
Порівняння доходу між сферами
Середня зарплата в продакшн індустрії на сьогодні складає:
- Digital: Youtube, META, TikTok, Snapchat – 1200 $;
- Кіно-серіальне виробництво – 1100 $;
- Реклама, маркетинг – 1000 $;
- ТБ, медіахолдинги – 700 $.
Повне дослідження з інфографікою та висновками можна переглянути за посиланням.
АМО Pictures — це міжнародний продакшн, що має за мету розвивати та підіймати стандарти в медіаіндустрії через інновації та прогресивні підходи.
Читайте також: «Це, мабуть, єдиний випадок у світі, коли танцпол — safe place». Як Some People відновлює культурне життя у Харкові під обстрілами?
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: