Селебріті-маркетинг в умовах карантину: що таке Celebrity Marketing Live

Музичний форум Kyiv Music Days спільно із засновницею компанії Celebrity Marketing Анною Міщенко запускає новий онлайн-проєкт. Він отримав назву Celebrity Marketing Live. Розповідаємо детальніше, що це таке.

Celebrity Marketing Live – відкриті онлайн-інтерв’ю та Q&A-сесії із гостями та спікерами конфереції Kyiv Music Day. Вони будуть відбуватися двічі на тиждень – щосереди та щоп’ятниці, починаючи від 1 травня. Ведучою цих інтерв’ю стане засновниця компанії Celebrity Marketing Анна Міщенко.

Головними темами, які підійматимуться у рамках проєкту, стали селебріті-маркетинг в умовах карантину, точки дотику бренду та зірки, кейси міжнародних брендів, спілкування з представниками нового українського бізнес-формату.

Перегляд усіх інтерв’ю безкоштовний, але доступний за попередньою реєстрацією.

1 травня о 16:00 відбудеться перший ефір. У гостях – Жанна Стрельнікова, маркетологиня, ексмаркетинг директорка TCCC, ексмаркетинг менеджерка PepsiCo. Зареєструватися на ефір можна тут.

Нагадаємо, що у весняний Kyiv Music Days 2020 відбувся у режимі онлайн. За три дні конференції, що відбувалася 10-12 квітня, їм вдалося зібрати понад 15 тисяч переглядів онлайн. Офлайн-конференція наразі запланована на 2-4 жовтня. Слідкувати за новинами можна на фейсбук-сторінці.


Підписуйтеся на нас в ІнстаграміТелеграмі та YouTube. Підтримати проєкт можна тут!

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.