2 травня Universal Music Group повідомив про те, що вони з TikTok уклали нову ліцензійну угоду. Каталог Universal, який містить близько 4 мільйонів пісень та 3 мільйони записів, повернеться на платформу протягом наступних одного-двох тижнів. Треки також повернуть на ті відео, з яких вони зникли раніше. Оскільки Enko є партнером UMG, пісні артистів лейблу теж повернуться на TikTok.
«Спільна угода знаменує собою нову еру стратегічної співпраці між двома організаціями, заснованої на спільному зобов’язанні допомогти артистам і авторам пісень UMG реалізувати свій творчий та комерційний потенціал», — коментує UMG.
Компанії повинні спільно знайти нові методи монетизації пісень, а також TikTok співпрацюватиме з UMG для видалення несанкціонованої музики, створеної штучним інтелектом.
«Це чудова новина та загалом кейс в музичній індустрії, коли принципова позиція UMG дозволила переглянути умови співпраці та відстояти права артистів. Ми тішимося, що компанії досягли згоди, але найприємніше те, що нові умови гарантують поліпшення умов роялті для артистів, нові можливості та забезпечення захисту авторських прав» — коментує СЕО лейблу Enko Катерина Дмитренко.
Що сталося раніше?
1 лютого 2024 року всі треки виконавців, які підписані на Universal Music Group, видалили з платформи TikTok. Сталося це через завершення контракту між UMG та соціальною мережею. Вони вирішили не продовжувати співпрацю через непорозуміння в питанні виплат компенсацій артистам лейблу.
Зокрема, серед вимог UMG до TikTok були такі пункти:
- належна компенсації для артистів і авторів пісень,
- захист артистів від негативного впливу штучного інтелекту. Тобто, за відео з жанру «Майкл Джексон співає Bad Guy від Біллі Айліш», які створювали за допомогою штучного інтелекту, Біллі повинна була отримувати компенсацію.
- забезпечення онлайн-безпеки для користувачів TikTok.
Читайте також: Пісня за піснею: XXV кадр розповідає про EP «Самообман»
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: