14 січня українська мережа кінотеатрів «Планета Кіно» запустила власний стримінговий сервіс — «Планета Онлайн». Ідея проєкту в тому, що онлайн-кінотеатр пропонуватиме 4 фільми на тиждень, які відбиратимуть експерти. Також на сайті будуть доступні тизери власного виробництва, «передфільми» та «післяфільми».
Онлайн-кінотеатр від «Планети Кіно» доступний на оновленому сайті, який наразі працює у бета-версії, мобільному додатку та додатку для SmartTV. Запуск кінотеатру та оновлення системи відбувалися одночасно, займаючи понад два роки та коштуючи понад 1 мільйон доларів, зазначив співзасновник «Планети Кіно».
«Планета Онлайн» працюватиме за передплатою: є варіант триденної підписки за 39 гривень, місячна за 129 і піврічну за 699.
Над ідеєю створення онлайн-кінотеатру директор з розвитку бізнесу «Планета Кіно» Володимир Самолюб почав працювати ще у 2016 році. Тоді вони провели опитування серед своїх клієнтів про те, чи хотіли б вони бачити «Планету Кіно» як онлайн платформу. Більшість сказала, що це було б цікаво:
«Але всі хотіли б бачити прем’єрні релізи. Але великі студії не готові давати фільми для онлайн-показів, навіть якщо це офлайн-кінотеатр. Друге обмеження, що вже були гравці, які зайняли цю нішу. Якщо ти не перший і в тебе немає якоїсь цікавої ідеї, то дуже складно виборювати конкурентне місце у сформованому ринку. Ми розуміли, що компанія ні фінансово, ні морально не готова для цього. І ми вирішили на якийсь час відкласти цю історію», — зазначає директор з розвитку бізнесу «Планета Кіно» Володимир Самолюб.
До ідеї повернулися під час ковіду, коли кінотеатри були закриті та зазнавали великих фінансових втрат. У 2021 році «Планета Кіно» придбала компанію FoxPrime, яка вже мала 80% готового коду. Після цього компанія оновила свою IT-інфраструктуру та інтегрувала в неї онлайн-кінотеатр.
Щодо обмеження з авторським правом на прем’єрні фільми, у коментарі для Лірум команда «Планета Кіно» зазначила, що у добірці стрічок не буде прем’єрних робіт чи блокбастерів.
Але, аби відрізнятися від інших вже наявних стримінгових платформ, команда «Планета Кіно» створила концепцію Discovery Set. Це 4 відібрані фільми на тиждень, 16 на місяць — найкраще світове та українське кіно.
«Разом з креативною агенцією Drama Queen ми провели дослідження серед користувачів. І переконалися, що глядачі так багато часу та енергії витрачають на процес вибору фільму, що на перегляд вже не вистачає сил. А іноді так хочеться, щоб цей вибір хтось зробив за тебе. І щоб це було якісно і цікаво. І щоб ти сам здивувався, що тобі таке зайшло», — розповідає маркетинг-директорка «Планети Кіно» Марія Матвієнко.
Задачею команди було створити матеріали, які максимально розкривають фільм та прочинять двері у створення кіно. Щоб глядач зрозумів, при яких умовах був створений цей фільм, чому режисер запросив цю чи іншу акторку, чому така музика вибрана. Для цього створили три формати: власний тизер, «передфільм» та «післяфільм».
Формат тизеру — найкоротший. Це 30 секунд, які дозволяють глядачеві зрозуміти, про що фільм, який в нього настрій. У тизері також розказують, як світова спільнота оцінила фільм, згадують про нагороди чи відзнаки, які отримав фільм.
«Передфільм» — це відео, хронометражем від 3 до 10 хвилин. Цей формат створений для того, аби максимально занурити глядача в фільм, налаштувати його на цей перегляд та дати додатковий контекст.
Третій формат — це «післяфільм». Це відео про посмак. У цьому ролику розповідають про те, що глядач міг не помітити, або не зрозуміти, під час перегляду фільму. У відео розкривають деталі його створення, задум режисера та особливості сюжету.
Наразі на платформі доступні 15 фільмів: «Емілія Перес», дві частини «Пригод Паддінгтона», «Полуничний маєток», «Анатомія падіння», «Фрагменти льоду», «Керол» та інші.
Читайте також: Професія, якої не знайдете у титрах: хто такі шоуранери і чому вони нам потрібні
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: