19 березня міжнародне журі назвало чотирьох переможців конкурсу «Повний Короткий», які отримають по 20 тисяч доларів на створення своїх короткометражних фільмів. Конкурс започатковано платформою Ribbon, платформою Decentarlized Pictures, з ініціативи її співзасновника, режисера та сценариста Романа Копполи та Люби Кнорозок, продюсерки «Групи Кінотрон».
Під час оцінювання заявок журі враховувало оригінальність художнього бачення, володіння короткометражною формою, а також рейтинги проєктів, сформовані за підсумками голосування спільноти Decentralized Pictures.
До міжнародного журі увійшли:
- Роман Коппола — режисер, сценарист, продюсер, співзасновник платформи Decentralized Pictures, президент кінокомпанії American Zoetrope (Сан-Франциско). Виступав продюсером фільмів Софії Копполи та Веса Андерсона;
- Люба Кнорозок — продюсерка Групи Кінотрон та проєкту The Reckoning Project. Світова прем’єра її нового фільму «Спеціальна операція» (реж. Олексій Радинський) відбулася цього лютого на Берлінському міжнародному кінофестивалі;
- Емі Кім — виконавча директорка RibbonInternational;
- Максим Наконечний — режисер і продюсер, співзасновник незалежної продакшн-компанії Tabor. Світова прем’єра його фільму «Бачення метелика» відбулася на Каннському міжнародному кінофестивалі;
- Саша Прокопенко — програмерка фестивалів та кінокураторка, частина KyivMusicFilm та програмерка KISFF;
- Денис Іванов — продюсер і дистриб’ютор, керівник кінокомпанії «Артхаус трафік». Серед спродюсованих ним фільмів — «Носоріг» та «Реал» Олега Сенцова;
- Лео Матчетт — співзасновник і генеральний директор Decentralized Pictures;
- Ліз Дестро — продюсерка та членкиня правління Decentralized Pictures.
Міжнародні експерти розглянули кожну з 241 заявки, окрему увагу було приділено топ-20 проєктам, які набрали найбільшу кількість голосів під час голосування серед спільноти Decentralized Pictures. Після обговорень було сформовано шортліст фіналістів, а чотирьох переможців обрали на основі голосування журі.
Переможцями стали:
- Анімаційний проєкт «Оазис хороших речей», режисерка Анастасія Фалілеєва.
«Світла печаль невідворотного плину часу», — описує свій майбутній фільм авторка.
- Проєкт ігрового фільму «Земля», режисерка Лада Копитова.
Після початку повномасштабної війни літню українку зупиняють на митному контролі у Великій Британії через те, що вона намагається привезти з собою банку з українською землею.
- Документальний проєкт «На стрімкій скелі», режисер Тарас Співак.
Журналіст і депутат Володимир понад тридцять років документує життя в Криму: від розпаду СРСР до повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Особистий погляд по-новому структурує події, які призведуть до великої війни.
- Документальний проєкт «Білі скелі Вінниці», режисерка Кароліна Ускакович.
Територія покинутого хімічного заводу розкриває приховані екологічні історії та стає несподіваним прихистком життя в серці українського міста.
Ribbon — платформа підтримки сучасного та минулого українського мистецтва та культури: виставок, нових проєктів, громадських програм та грантів. Після повномасштабного вторгнення Росії, Ribbon має на меті надати підтримку збереження культурної та мистецької спадщини України, що перебуває під загрозою зникнення, а також митцям, кураторам і культурним установам по всій Україні в їхній боротьбі за культурну автономію.
Decentralized Pictures (DCP) — організація, що прагне знаходити нові кінематографічні таланти. Це фонд для підтримки кіно з можливостями для кожного, хто має доступ до інтернету, як брати участь в конкурсах на фінансування, так і бути суддями у визначенні кандидатів для підтримки.
Група Кінотрон — колектив кінематографістів, що базується в Києві. Їхні фільми були відзначені призами на кінофестивалях в Обергаузені, Docudays UA, Київському міжнародному фестивалі короткометражного кіно, МКФ «Молодість», Ризькому міжнародному кінофестивалі, а також «Золотою Дзиґою», преміями ім. Фелікса Соболєва та «Кіноколо».
Читайте також: За мотивами з корективами: про екранізації української літератури з Ярославом Войцешеком
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: