Результати першого великого дослідження українського музичного ринку

Це 220 сторінок аналітики неакадемічного музичного ринку України.

Музична агенція Soundbuzz опублікувала «Дослідження музичного ринку України та його зовнішньоекономічних перспектив».

Головна мета дослідження — фіксування поточного стану музичного ринку з детальним мапуванням, аналізом складових ланцюга цінності та оглядом експортного потенціалу музичного ринку України.

Обраний тип дослідження називається «baseline analysis». Він фіксує специфіку роботи ринку, вивчає проблеми, визначає перспективи і дає рекомендації для подальшої роботи. Дослідження також може бути використано як інструмент адвокації для роботи з державними інституціями. — говорять автори у вступі.

Дане дослідження складається із семи розділів, які охоплюють різні сфери музичної індустрії:

  • Автори/виконавці пісень
  • Музичний продакшн
  • Музичний менеджмент
  • Концертна індустрія
  • Музичні лейбли, видавництво та дистрибуція
  • Експортний потенціал

Для дослідження ринку автори брали глибинні інтерв’ю, збирали фокус-групи, дослідили відкриті джерела, дані та звіти міністерств, Національної ради України з питань телебачення та радіомовлення про результати моніторингу мовних квот, Українського культурного фонду та інших інституцій. 

Однак, дані виявились неповними через те, що не всі гравці ринку погодилися на співпрацю. Наприклад, квиткові оператори відмовились надавати статистику для аналізу концертного ринку.

Також немає єдиної статистики по продажах української музики онлайн та на фізичних носіях.


Читайте також: найголовніше з української панелі на конференції Waves Vienna 2020

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.