20 березня на Новому каналі вийде ситком «Молода», консультантами якого стали фахівці Yakaboo. Після виходу серіалу видавнича платформа спільно з телеканалом створили проєкт «Читаємо з любов’ю», який має популяризувати читання серед українців.
Мета проєкту — підкреслити роль книги як інструменту психологічної розрядки та відновлення ментального здоров’я. В межах співпраці Yakaboo та Новий канал планують розповідати про книжкові новинки, готувати літературні рекомендації, проводити спільні промо соцмережах та інтегрувати тему читання та любові до книжок у телевізійні проєкти.
«Коли до нас звернувся Новий канал з пропозицією проєкту “Читаємо з любов’ю”, ми були у захваті. Це ж круто — популяризувати читання та українських авторів через телевізійний контент разом з таким рейтинговим каналом і це повністю співпадає зі стратегією Yakaboo: зробити Україну найчитаючою країною Європи», — зазначає CЕО Yakaboo Олена Безугла.
Серіал «Молода» — це романтична та гумористична історія про 40-річну Ольгу, яка змушена вдати з себе набагато молодшу жінку задля роботи у видавництві. Серіал висвітлює не лише тематику романтики та ейджизму, а й розповідає, що відбувається за лаштунками видавництва.
Для зйомок Yakaboo запросили команду Нового каналу на найбільший в Україні книжковий склад. В кадрах серіалу можна буде побачити реальні книжки — топи продажів видавництва Yakaboo Publishing. Головну героїню в серіалі зіграла Ольга Жуковцева.
Серіал стартує 20 березня о 20:00 на Новому каналі.
Читайте також: Уряд схвалив «Стратегію читання» на найближчі дев’ять років: що про це відомо?
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: