Ангели, татуйований Хливнюк та голландський символізм наших днів у новому кліпі Бумбоксу

Бумбокс випустили кліп на трек Ангела з першої частини альбому Таємний Код: Рубікон. Сама пісня натхненна треком Крихітки, Ангела як я з альбому На першому місці.

Кліп Ангела — це спроба за п’ять хвилин показати, які біди роз’їдають нашу країну впродовж 30 років з моменту здобуття Україною незалежності. Натюрморти, в яких все не так просто, як здається на перший погляд, змінюють сцени з Андрієм Хливнюком, який співає, кричить, стрибає, кровоточить.

До кінця відеороботи його тіло стає полотном, з татуюваннями на кримінальну, любовну, військову й релігійну тематику, шрамами та опіками. «Одне ясно, в кінці кінців, що наш ліричний герой ніякий не янгол. І що його потреба і його крик до світу “Люби мене!”, він не залежить від його якостей» — говорить про відео Андрій Хливнюк.

За словами режисера, Стаса Гуренка, в основі ідей кліпу — нідерландський символізм. Усе, що ми бачимо у відео, з найдрібнішими деталями — усе має свій меседж. Деякі предмети не змінили свого символічного значення ще з картин XVII-XVIII століття. Наприклад, квіти символізують швидкоплинність життя, ніж — зраду, папуга — багатство.

Ми ніколи не готувалися до зйомок так довго. Перші розмови про кліп почалися, здається, ще в червні. Ми продумували кожну композицію до найдрібніших деталей — які предмети мають бути присутніми і що ми хочемо через них сказати глядачеві. Вся команда, від оператора до художника-постановника, надихалася голландськими та іспанськими натюрмортами XVI-XVII століть. Основою для наших композицій став принцип,  за яким формувалися класичні натюрморти — «Кожен предмет має своє значення». Навіть на етапі корекції, ми сиділи з альбомом Хуана ван дер Хамена, запозичуючи з його робіт конкретні кольорові й експозиційні рішення — півонії мали бути такого кольору, золото такого і т.д. — розповідає режисер кліпу.

Щось же набуває свого змісту тут і зараз. Наприклад, серед натюрмортів можна знайти справу Андрія Антоненка, проєкт закону про воєнний стан, кадило РПЦ, емблему поліції поруч з емблемою Беркуту та багато інших «пасхалок».

Пісня Ангела — це хіп-хоп-пісня, зіграна наживо, в приспіві якої звучить фраза “Де ти знайдеш такого ангела, як я”. Співає її Саша Кольцова, вокалістка групи Крихiтка і автор пісні, яка в оригіналі називається Ангела, як я. У нашому випадку питання, яке задає герой, підкреслює саме протилежність сказаного в куплетах. За період від написання пісні до видання кліпу пройшло достатньо подій в Україні і в світі, вагомих настільки, що би можна було заховати їх в тіло цього кліпу і в натюрморти, які ми використали там…
Деякі дуже прямолінійні, над деякими доведеться “постопкадрити” тим, кому це цікаво, і подумати, чому це, звідки це, до яких подій приурочено?.. Це протест, нагадування? Так, клiп Ангела
нагадування нам в першу чергу, як авторам, про те що мистецтво має задавати питання суспільству і реальності. Iнакше це обслуговування якихось найпростіших банальних людських “хочу”. — коментує роботу Хливнюк.

Пісня «Ангела, як я» завжди була однією з улюблених пісень нашої публіки. Вона написана під враженням від юних токсичних стосунків і, звісно, це про самоствердження, відчай, гнів і власну правоту. 
Ми з Андрієм дуже різні «ангели», і тому його версію приспіву неочікувано та цікаво слухати, мені сподобалось те, шо вийшло в результаті, цей чоловічий погляд. А сьогодні ми раді, що відео на пісню виявилось громадянським висловлюванням. Ми розуміємо
його так: «Де ти знайдеш таку злочинну, недореформовану правоохоронну систему, як ця? » І поділяємо. — розповідає Саща Кольцова, вокалістка Крихітки.

Читайте також: пісня за піснею. Андрій Хливнюк розповідає про першу частину нового альбому Бумбоксу

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.