Цієї п’ятниці вийшло стільки кліпів, що ми вирішили зібрати їх в добірку. У кліпі Latexfauna знову гарні жінки, Мертвий півень знову заколабився з Жаданом, а Маруся Чуприненко змогла перетворити збір урожаю в еротику. З цього і почнемо:
Artistka Chuprynenko — Пил
Плавні рухи напівголих чоловіків, еротичне виконання Марусі… Погрузка кавунів ще ніколи не була такою інтимною, як у кліпі Марусі Чуприненко на новий трек Пил.
Виконавиця каже, що цей трек для неї є особливий, бо він «відкриває ту чуттєву та інтимну сторону, про яку рідко пишуться та співаються пісні».
Кліп режисувала й знімала сама Маруся разом з Тарасом Федоренком, торік вони разом зробили відео на нравишся. У кадрі — реальні люди, які збирають урожай кавунів на полях Кіровоградщини.
EL Кравчук — Café del Mar
Десять років тому EL Кравчук відпочивав в Іспанії з коханою людиною і вирішив розірвати стосунки, які вже вичерпали себе. А цієї п’ятниці презентував нам пісню і кліп про цей досвід. Розставання відбулася і Café del Mar у Сан-Антоні — звідси й назва пісні.
Написати пісню EL Кравчуку допомогли поет-пісняр Борис Гриньов та композитор Михайло Некрасов. Над відео працювала кліпмейкерка Олена Вінярська. За задумом, у відео артист заглиблюється у спогади, калейдоскопом пролітає життя, а з ним і кадри: шалений успіх, тисячі шанувальників, топові музичні нагороди, але немає головного — кохання.
У відео також додали архівні кадри, щоб занурити глядача у власні спогади, які асоціюються з певним періодом творчості співака.
Latexfauna — Lucerna
Режисером нового кліпу Latexfauna став Алан Бадоєв, який каже, що для нього ця робота про спокусу:
«Бо Latexfauna розпалив в мені творчий вогонь і щось, що зламалося всередині й не працювало майже три роки, стало живим. Я дякую самому розпусному гурту з самим високим IQ і невичерпним почуттям гумору за справжню мистецьку колабу».
І як влучно зауважив коментатор під дописом про вихід кліпу:
«Можна взяти в режисери Бадоєва, можна хоч кого, але голова Зезюліна все одно буде між жіночих ніг».
Tember Blanche — Красівий
У новому треку Tember Blanche розповідає про юні, недосвідчені стосунки, коли одна людина ідеалізує іншу, але згодом магічний образ розвіюється — і вона неминуче стикається з нестабільною прозаїчною особистістю свого партнера.
Солістка Саша Ганапольська каже, що обрала саме слово «красівий», бо воно влучно підкреслює зневажливе ставлення до людини, яка, крім «красівості», нічого з себе не представляє (на відміну від «красивий» та «гарний», які ми кажемо людям, яких поважаємо і називаємо такими не лише через зовнішній вигляд).
Муд-відео до треку зняли на студії «Звукоцех». Автором відеороботи став Олег Мартинюк. Серед його інших робіт: Крихітка — Ланцюг, Renie Cares — Сина, а ще він знімав для відеошоу «Не за кадром».
Мертвий Півень, Сергій Жадан — Жінка з чорним, як земля, волоссям
Учасники гурту Мертвий Півень вирішили переспівати один із найпопулярніших віршів Сергія Жадана — «І жінка з чорним, як земля, волоссям», що походить із його поетичної збірки «Вогнепальні й ножові». До виконання одного із куплетів пісні долучився сам поет.
«Оскільки сам автор означив збірку як свого роду “Поетичне Євангеліє”, то вважатимемо що текст отримав “паралітургійний псалом” від Мертвого Півня у любовному храмі “Жінки з чорним як земля волоссям”», — коментують учасники гурту.
Музиканти відзняли на композицію відеокліп про сучасну жінку, яка живе своє найкраще життя. Йдучи ранковим містом, вона перетинається з учасниками гурту у різних життєвих обставинах. У кліпі є також відсилання до відео гурту Мертвий Півень — Холодно.
Кліп зняла режисерка Світлана Благітко, вони вже співпрацювали з гуртом раніше, наприклад, зняли відео на трек Цигарка. Окрім Світлани, авторкою ідеї кліпу є фотографка Соня Леклер.
Околиця, Darie Lu — Дощі
Виконавиці кажуть, Дощі — це усвідомлення абсурдності нездорового бажання подобатися комусь і перетворюватися заради цього на маріонетку, яка лиш слідує вказівкам партнера. Основу треку Даша написала ще у 2018 році.
«Прибравши зайвий пушок з “личка”, від страждань і звинувачень вдалося перейти до самоіронії та лагідного кепкування над всіма попередніми нездоровостями. Гадаю, я б не помітила цих змін в “емоційному підході” до пісні, якби її не витягнула з шухляди Настя (Околиця)», — каже Даша.
За задумом, це рефлексія над процесами дорослішання в стосунках, віднаходження власного Я, розуміння важливості своїх потреб, прозріння, що кохання, заради якого ти постійно мусиш «втискатись», «самозменшуватись» — ніколи не виправдає цих самопожертв.
В аранжуванні використали звуки музичної шкатулки, аби ввести слухача в театральну атмосферу і підкреслює «маріонеткове» минуле артисток. А поважність настрою намагалися передати трубами, дивними вокальними вигуками та змінами мелодичних ліній.
«Необхідно було візуально підкреслити пісню, що ми в ній не сумуємо, а балуємось, надягаємо на себе маріонеткові образи з минулого лише, аби показати, наскільки сильно вдалося з них вирости. Ця історія про різноманітність спектру емоційної незгоди з тими виборами, які колись здавались органічними», — розповідає Даша у коментарі для Лірум.
Читайте також: Омаж на «Колір граната» Параджанова: дивимося кліпи іноземних зірок
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: