Сьогодні, 19 лютого, гурт Курган feat. Агрегат спільно з енергетичним напоєм REVO та агенцією ODDEE Agency випустив відео Шо ти братик?.
Це вже друга рекламна кампанія, яку ODDEE Agency роблять спільно з REVO після успішного інстаграм-серіалу з космонавтом, який підвищив продажі напою на 30%. Як розповідає команда, кліп Шо ти братик? є логічним продовженням кампанії з космонавтом та Банки, хоча безпосередньо зйомки проходили у форматі імпровізації.
«Кліп є продуктом спільної імпровізації та спонтанного креативу, саме тому в кожному кадрі відчувається щирий непідробний фан. Тусовка запальних дівчат із хлопцями, перевдягання, танці й жонглювання речитативними дотепами, присутність героїв жартівливого міні-серіалу від REVO™ про пригоди Космонавта й Банки роблять атмосферу різнобарвною, позитивною та у гарному сенсі божевільною. Як у житті, так і в кліпі REVO™ виступає каталізатором безпосереднього та легкого спілкування в дружньому колі, де кожен може поводитися невимушено і творчо самовиражатися», – розповідають у офіційному релізі.
Це перша велика рекламна колаборація Кургану. Проте не перша поява у масштабних медіа. Минулого року Євген Володченко з’явився у випуску програми Ліга Сміху разом із командою “Воробушек” та Олею Поляковою. А наприкінці року Курган випустив перший сольний, “серйозний” міні-альбом Бібліотека странних знаній.
> Курган feat. Агрегат — самая аутентичная украинская хип-хоп группировка последних лет.
Нагадаємо, що минулого року Курган і Агрегат є авторами найкращого реп-альбому минулого року за версією LiRoom.
Матеріал опубліковано за пітримки REVO та ODDEE Agency.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: