Документальний фільм Антона Птушкіна «Ми, наші улюбленці та війна» вийшов у прокат 4 квітня. За цей час стрічка зуміла встановити кілька рекордів в українському кінопрокаті. Зокрема, як розповіла СЕО дистриб’юторської компанії Green Light Films Вероніка Ясінська для Forbes Україна, протягом першого вікенду в прокаті стрічка зібрала 2,3 млн грн.
Ще один рекорд фільму — найбільший бокс-офіс за результатами першого дня прокату документального кіно: 359 тис. грн. Вероніка Ясінська також повідомила, що протягом першого вікенду стрічку переглянули понад 13 тис. глядачів. За її даними, фільм показали 142 кінотеатри на 174 екранах. Щодня кінотеатри показували близько 240 сеансів.
«Найкасовішому українському документальному фільму “20 днів у Маріуполі” Мстислава Чернова знадобилося 16 вікендів, аби зібрати 2,1 млн грн та майже 17 000 глядачів. Станом на початок квітня 2024-го бокс-офіс стрічки “20 днів у Маріуполі” становив 8,7 млн грн», — розповідає СЕО дистриб’юторської компанії Green Light Films Вероніка Ясінська для Forbes Україна.
Дебютний повнометражний фільм блогера Антона Птушкіна «Ми, наші улюбленці та війна» показує події в Україні через стосунки людей та тварин, які стають як свідками, так інколи й жертвами цієї війни. Прем’єра стрічки відбулася 28 березня на міжнародному кінофестивалі середньометражного глядацького документального кіно Doc Kyiv Fest.
«Головні герої фільму — це не тільки коти, собаки, ведмеді, леви, лемури та йеменьский хамелеон на імʼя “Ігор”, але й люди, що їх рятують, ризикуючи своїм життям. У стрічці задіяно багато іноземців, для яких героїзм українців під час порятунку тварин став справжнім відкриттям», — описують фільм організатори Doc Kyiv Fest.
Арт-оглядачка Лєна Чиченіна у своїй рецензії на стрічку пише, що Антону Птушкіну вдалося зняти стрічку про тварин і війну без сльозовитискачки.
«Хоч як цинічно це звучить, але багато людей у світі поступово звикли, що в Україні гинуть люди й руйнуються міста. Відверто сентиментальні, трагічні чи екзальтовані історії багатьох відштовхують. Тому потрібно шукати якісь нові моменти для нагадування про війну, щоб вони були ефективними. Тварини — це саме така тема. Тим паче, що “Ми, наші улюбленці та війна” — це розповідь, по суті, про людей, просто крізь призму їхнього ставлення до чотирилапих», — наголошує Лєна Чиченіна.
Робота над фільмом тривала півтора року, це перший проєкт блогера, який не можна переглянути на YouTube.
Читайте також: «Наш пріоритет — й далі триматися критичної оптики». Кураторка DOCU/Синтез про ідею програми, осмислення кіно та рефлексію війни
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: