Для цьогорічного сезону музичних фестивалів у світі команда Publicis Ukraine створила серію постерів #StopSorrowland2022. На перший погляд, постери схожі на звичні плакати з анонсами музичних фестивалів. Але якщо придивитися уважно, то можна помітити, що у лайн-апі — смерть, злочини, втрати, повітряні тривоги та обстріли.
Через музичну метафору команда проєкту показала, що війна — це подія, яку ніхто і ніколи не захоче у своєму місті.
Проєкт розрахований на іноземців у містах та селах по всьому світові, для яких літо та осінь — час музичних фестивалів та відпочинку. Ініціатива має на меті привернути їх увагу до війни, яка продовжується в Україні.
На постерах розміщений QR-код, що веде на сайт ukraine.ua. Там є інформація про наслідки дій росіян, актуальну ситуацію в країні та можливості допомогти українцям у цій війні.
Будь-хто охочий може видрукувати та розмістити постери у своєму місті. Завантажити їх можна за посиланням.
ukraine.ua — офіційний вебсайт України. Інформація на ньому підтверджена Міністерством закордонних справ України.
Publicis Ukraine — креативна агенція, що входить до складу Publicis Groupe Ukraine.
Читайте також: Дніпровський дует Gamardah Fungus випустив новий альбом «Metamorphosis»
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: