Головна
>
Музика
>

Найпопулярніший хаус-продюсер України у Spotify: як iilliaa за місяць підкорив TikTok та 1,1 млн слухачів

Найпопулярніший хаус-продюсер України у Spotify: як iilliaa за місяць підкорив TikTok та 1,1 млн слухачів

Цієї осені TikTok запустив популярність таємничої співачки Клавдії Петрівни на українську музичну сцену. Її треки підкорюють чарти, поки особистість ховається за анімованими лірик-відео. Не менш приголомшливо та, певною мірою, парадоксально TikTok проклав шлях й іншому українському музиканту — iilliaa. І в цьому тексті ми розповідаємо, що про нього відомо.

iilliaa — проєкт молодого хаус-продюсера зі Львова Іллі Поліщука. За місяць з моменту релізу його дебютного синглу life gets hard, цей трек послухали вже понад 6 млн разів! На Spotify музикант вже має 1,1 млн слухачів. Швидкість, з якою він увірвався в музичний простір вражає. Навіть для української електронної музики, яка класично має більше охоплення на Spotify, ніж інші жанри. Для порівняння, у двох з найпопулярніших диджейок України Miss Monique та Miss K8 — 760 та 433 тисяч слухачів відповідно. Більше — хіба що у мастодонтів сцени ARTBAT з 1,9 млн.

До life gets hard iilliaa три роки писав музику і викладав її на Soundcloud. Але саме з цим треком почалася нова захоплива глава у музичній карʼєрі Іллі. На початку жовтня Ілля завантажив у TikTok відео з невеликим музичним фрагментом (біт + вокальний семпл з бібліотеки Splice).

«У просуванні треку TikTok був свідомим ходом бо, якщо вже щось робити, то робити грамотно. Я якраз звільнився з роботи, і вирішив повністю сфокусуватись на музиці, записував тіктоки кожен день. Це був новий, веселий досвід», — каже Ілля у коментарі для Лірум

Відео завірусилося і на сьогодні майже 64 тисячі користувачів використали звук у своїх тіктоках.

«Памʼятаю той вечір. Я перед сном подивився відос в якому чоловік казав, що у світі не буває такого, що ти засинаєш, а прокидаєшся відомим і всі твою музику слухають. Я ще подумав “Окей, ну десь рік позаписую тіктоки, назбираю аудиторію і буде круто”. А потім прокинувся і на відео на якому було 20К переглядів вночі, зранку вже було більше 50К, я тоді єдине що подумав: “Цікаво”. Але тікток не зупинявся і до вечора вже було 200К», — каже Ілля.

На момент виходу матеріалу, у цього відео 3,5 мільйона переглядів.

Іллі почали писати продюсери та лейбли з Німеччини, Великобританії та США. Порадившися зі своїм менеджером Робертом (дизайнером з Мукачева), Ілля вирішив спробувати просувати реліз на західну аудиторію за допомогою німецького лейбла Epic Records (входить до Sony Music). Повноцінний сингл, який вийшов на лейблі 27 листопада розігнав проєкт iilliaa ще більше.

На хвилі шаленого попиту серед західної аудиторії, Ілля бачить свою творчість у світовому контексті: він хоче, щоб треки лунали і в Європі, і в США, і в Австралії. Для музиканта важливо розвивати українську музику на західних ринках.

«Я щодня працюю над новими треками. Хочеться зробити спільні роботи для західного ринку з українцями, які класно співають і які роблять класну музику — таких багато. Також в мене ще є дуже багато класних робіт українською мовою, всьому свій час», — каже Ілля.

Рекордні прослуховування iilliaa вражають та водночас дивують, адже проходять повз радари української аудиторії — Україна не входить навіть у топ-30 серед слухачів iilliaa. І, на жаль, таку картину має не тільки Ілля. 

Схожа ситуація з жанром фонк. Сегмент українського фонку, хоч і є нішевим на батьківщині, за останні 6 років став одним із найбільш популярних у світі. Тільки в українського проєкта Hensonn з хітом Sahara — 4,3 мільйона слухачів на Spotify та сотні тисяч прослуховувань. І він не єдина українська зірка жанру. Фонк з українським корінням віруситься в TikTok, а наші виконавці співпрацюють з найбільшим фонк-лейблом у світі Black 17. Про цей феномен нещодавно писали наші колеги з Суспільного у цій статті. 

Три роки назад головред Ліруму Олексій Бондаренко пророкував появу нових українських зірок завдяки потенціалу соцмережі TikTok. Здається, цей час нарешті настав. Українська аудиторія потребує нової української музики й жадібно хапає її. Єдиний нюанс, який стає все більш очевидним, на прикладі кейса iilliaa — це певна дистанція між музикою, яку стає віральною в Україні та музикою, яка отримує велику аудиторію на Заході. Десь саме у TikTok проходить водорозділ.


Читайте також: «Лікарі кажуть, що це депресія, мама каже, що я лінива»: що відомо про тікток-виконавицю Клавдію Петрівну (Klavdia Petrivna)?

Над створенням цього матеріалу працювала команда із шести людей.
Допоможи нам продовжувати працювати на цьому ж рівні — задонать Ліруму на Buy Me a Coffee

Підтримай Лірум

Розповiсти друзям

Facebook Twitter Telegram

Допитливим

Кіно
Ukraїner випустив документальний фільм про святкування Маланки на Буковині
Марічка Максимець Марічка Максимець
9 Січня, 2024
Плейлисти
Різдвяно-новорічний плейлист української музики
Лєра Зданевич Лєра Зданевич
22 Грудня, 2023
Кіно
Закінчилася серія «Культурних понеділків». Що це і які проєкти перемогли?
Марічка Максимець Марічка Максимець
21 Грудня, 2023