Піар-агенція «Много воды», заснована Олександром Вареницею, оголосила про розширення своєї діяльності та заснування MOWA Group. Нещодавно стало відомо, що при ньому відкривається додатковий до «Много Воды» лейбл – Popcycle Records. Розповідаємо, що це означає та чим лейбли відрізнятимуться.
MOWA Group створена на основі агенції «Много воды». Як розповідає її засновник Саша Варениця, довгий час команда агенції була вимушена робити не просто піар-супровід релізам музикантів, а і йти на поступки у ціні та функціях, які вони виконували – від допомоги з дизайном обкладинки до домовленості про виступ на розігріві у закордонних артистів. У результаті на кінець 2019-го «Много воды» мала портфоліо зі 150 релізів українських музикантів та наважилася на розширення «не у висоту, а в ширину».
«Будь-який якісний сервіс – це завжди трошки більше, ніж сама послуга, за якою приходить артист», – вважає Саша Варениця.
Назва MOWA Group – похідна від MOre WAter, тобто «Много воды». Тепер вони відповідатимуть не лише за піар-супровід релізу, а й діджитал, букінг, організацію концертів, видання та дистрибуцію. У команді Юра Базака та Катя Войчук (kontrabass promo, про їхню роботу можна прочитати у нашому матеріалі) – концертна частина; Стас Маліков та Саша Панасюк (раніше – агенція Don’t Stop) – pr-відділ; Олексій Варениця – арт-директор та діджитал спеціаліст; Аліна Радванська – діджитал-спеціалістка та експертка TikTok; Аня Кізірія – worldwide-менеджерка; і безпосередньо Саша Варениця – видавництво та розробка комплексних стратегій. «Стійкий капітал в музичній індустрії – це не гроші, а репутація та зв’язки», – додає Олександр.
> Читайте також: Як робити концерти «по-приколу» успішно. Досвід kontrabass promo
Та створення MOWA Group – не єдина новина команди. Віднедавна вони також заснували лейбл Popcycle Records, яким керуватиме Стас Маліков.
«Управління лейблом завжди було моєю мрією. Коли Саша запустив лейбл Mnogo Vody, мені було дуже цікаво дізнатися, як це працює – контракти, договори, роялті, стрімінги, плейлісти. За цим майбутнє. Із часом я став все більше заглиблюватися у це», – розповідає він.
Поки Mnogo Vody буде далі досліджувати інді-музику та незвичні музичні проєкти та рішення, Popcycle Records зосередиться на якісній поп-музиці. «Відколи я почав працювати директором з розвитку TopHit Україна, поп-музика стала для мене основним жанром. Я постійно слухаю, що лунає на радіо. Слідкую за чартами, розбираюся у тонкощах поп-продакшену», – пояснює Маліков.
Нейминг та концепцію майбутнього шоукейсу, на якому всім роздаватимуть морозиво Mr.Pops, яке і з’явилося на логотипі, придумала співачка Оля Діброва.
Лейбл Popcycle Records вже встиг презентувати першу артистку – співачку Kler. Колишня сонграйтерка Лєра Колесник працює у співпраці з саундпродюсером Антоном Карським, що робив продакшн Melovin та Kadnay. Навесні 2019-го вона випустила дебютний альбом Бути першою, а 17 березня презентувала кліп на лейблі Popcycle Records на пісню Тікай.
Тікай – це заявка на радіо- та телехіт. Над відео працювали режисер Trent Pazl, який раніше співпрацював із кліпмейкером Аланом Бадоєвим, а також український 3D-художник Меттью Гантер (Matthew Hunter), відомий за роботою над кліпом ME! співачки Тейлор Свіфт. За декорації і образи відповідали художниця-постановниця Надя Юпітер (NK, Michelle Andrade, Jerry Heil), а також блогерка і стилістка Таня Кравчук.
Нагадаємо, що нещодавно ми розповідали про ще один новий лейбл – Revet Sound, продовження студії саундпродюсера Сергія Knob Любінського. Вони також презентували нову артистку – U:LAV. Дізнатися більше та послухати її мініальбом можна тут.
Підписуйтеся на нас в Інстаграмі, Телеграмі та YouTube. Підтримати наш проєкт можна тут!
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: