З 12 по 14 квітня на НСК «Олімпійський» пройде професійний форум для артистів та гравців музичної індустрії Kyiv Music Days. Організатори вже оголосили програму триденного заходу. Ми вирішили у ній розібратись та підказати, що саме не варто пропускати у ці дні. Склали програму, за якою самі намагатимемося рухатися форумом.
Цього року LiRoom виступає інформаційним партнером події.
П’ятниця, 12 квітня
16:00 – Дискусія. Бізнес-заходи в Україні. Цінності і змісти.
У дискусії, яку до речі модеруватиме наш головний редактор Льоша Бондаренко, візьмуть участь Денис Ринський (Event Industry Forum), Дарця Тарковська (Music Export Ukraine), Євгенія Стрижевська (Kyiv Music Days), Костянтин Кузнєцов (Cannes Lions).
16:10 – Кейс. Індивідуальності та клони, «Греммі» та «Золоті Грамофони». Як подолати замкнене коло.
Геннадій Пугачок, саунд-продюсер, аранжувальник та композитор LILA Music, який працював з Андрієм Данилко, Іриною Білик, Даном Баланом та іншими, розповість про те, як краще підходити до створення, аранжування та саундпродюсування музики.
16:50 – Дискусія. PR і Медіа. Пошуки спільної мови.
Дискусія-батл представників тієї частини музичної індустрії, які постійно працюють разом та, напевно, комунікують чи не найбільше – піарники та журналісти. Перших представить Саша Варениця, засновник агенції «Много Воды», яка зокрема представляє Аліну Паш, а на самому форумі матиме окремий шоукейс (про нього потім більше). За сторону медіа відповідатиме головний редактор Karabas LIVE Ігор Панасов.
16:50 – Кейс. Як продемонструвати всі свої «пасочки» та зберегти зір у глядача.
Сагітов Георгій та Олексій Тищенко – засновники студії, що працює у сфері сценічного дизайну та освітлення, медіаінсталяцій, віджеїнгу та моушен графіки BLCK BOX. Саме вони створювали шоу у таких музикантів, як Вагоновожатые та Monoconda, а також на фестивалях Strichka та Brave! Factory.
17:00 – Кейс. Як саме й навіщо потрапляти в ефір радіостанції?
Соня Сотник, ведуча на Radio Roks, яка раніше працювала менеджеркою гуртів, розповість, що потрібно зробити, аби потрапити у ротацію на радіо, та чи справді це необхідно для музикантів.
Наступного дня також пройде дискусія «Три стовпи, що на них будується контент музично-розважальної радіостанції» від представників DJFM.
Субота, 13 квітня
10:00 – Презентація документального фільму «Битва за українську музику. Між зрадою і перемогою».
Онлайн-видання СЛУХ підготувало документальний фільм «Битва за українську музику. Між зрадою і перемогою», передпоказ якого відбудеться саме на KMD. Офіційна прем’єра – 16 квітня. А поки можна подивитись тизер:
Пізніше у цей же день головний редактор СЛУХу Максим Сердюк розповідатиме про хайповість музичних медіа.
10:00 – Кейс. Популяризація культури через освіту.
Тома Лазаренко, співзасновниця та кураторка освітньої програми для менеджерів культури Creative Management Camp, розповість про програму 10-тижневого інтенсиву, що допомагає слухачам запускати власну справу у сфері креативних індустрій. І пояснить, чому вчитися можна і треба.
11:00 – Кейс. ТОП-10 стереотипів музиканта щодо YouTube.
Андрій Куртов — керівник відеолейблу AIR Music – розповідатиме про нові тенденції YouTube, основні правила влогінгу, які варто знати й музикантам, та на прикладах власних кейсів покаже, як це працює.
Він є першим зі спікерів потоку про влогінг від компанії AIR. Також лекції прочитають Максим Яковлев, який розповість про безкоштовні способи просування кліпів, та Анна Сутуліна, яка пояснить загальний феномен популярності відеоблогерів.
11:30 – Кейс. Місце сучасної української музики та нових молодіжних героїв у засобах масової інформації країни.
Женя Галич, який наразі є не лише фронтменом O.Torvald, а й генеральним продюсером музичного каналу MEGOGO live, розповість із власного досвіду, які тенденції сучасної української музики помічає він. Прочитати більше про канал MEGOGO live можна тут.
12:20 – Кейс. Платформа про нову українську музику. Як ми перетворюємо LiRoom із маленького блогу в велике медіа.
Наш головред Льоша Бондаренко трошки розповість про те, чим ми взагалі у LiRoom займаємось, що у нас за база даних та куди ми плануємо рухатись.
13:30 – Воркшоп Юрія Нікітіна
Не знаємо, чи варто пояснювати, хто такий Юрій Нікітін, але про всяк випадок – музичний продюсер, талант-менеджер, генеральний директор та засновник компанії mamamusic та засновник освітнього проекту «NIMBS: Школа Музичного Бізнесу». Серед проектів mamamusic – VERKA SERDUCHKA, НЕАНГЕЛИ, NIKITA, KAZKA тощо.
16:00 – Дискусія. Музичні премії та музичний ринок.
Представники Радіо Аристократи розкажуть про власну премію APrize, яку цього року отримав альбом MOZAЇKA гурту ONUKA. А також розкажуть трішки більше про українські музичні премії загалом.
> Премія «Золотий Фазан LiRoom» – найкраще в українській музиці за 2018 рік
17:20 –Кейс. Авторське право в музичній індустрії.
Кандидатка юридичних наук, голова відділу авторського права і суміжних прав НІІ інтелектуальної власності та представниця CTRL.School Анна Штефан розповість про основні принципи авторського права в музичній індустрії.
На суміжні теми також говоритимуть Юлія Іськова, яка розкаже про авторські права на YouTube, Михайло Ясінський, який обговорить захист інтересів власників суміжних прав, Анна Осетинська та Юлія Гришина, які загалом зачеплять правову грамотність, та Назар Поливка, який зосередиться на інтелектуальній власності в інтернеті.
17:40 – Дискусія. Що саме не так з українською музичною журналістикою. Поради від гравців ринку.
Завершить блок музичних медіа дискусія, в якій візьмуть участь головний редактор Comma та український редактор стрімінгової платформи Deezer Сергій Кейн, засновник концертної агенції HMG Євген Кібець та піарниця Ксенія Шагова.
18:00 – Кейс. Як встигати поєднувати обов’язки арт-директора фестивалю, фронтмена гурту та письменника.
Сергій Мартинюк – фронтмен гурту Фіолет, автор роману «Капітан Смуток», який вийшов торік, та арт-директор фестивалю «Бандерштат» – поділиться власним досвідом, як це все поєднувати в одній людині та не збожеволіти.
До речі своїм досвідом також ділитимуться впродовж KMD і інші музиканти, зокрема Kadnay та Alloise.
Неділя, 14 квітня
10:00 – Кейс. Концертні локації-трансформери та доступність. Музичні фестивалі України в сезонному місті поза сезоном: плюси та мінуси.
PR-директорка Urban Music Hall Олена Боришполець розповість про досвід роботи із сучасним одеським концертним майданчиком Urban Music Hall, один із небагатьох інклюзивних майданчиків в Україні.
Також про музичні локації можна буде почути від представників НСК «Олімпійський» Володимира Бугая та Станіслава Заводовського (про стадіонні івенти), Ганни Духнівської (про Samskara), Анастасії Ваганової (про Caribbean Club).
10:40 – Кейс. Особливості івент-менеджменту в концертній індустрії. Можливості створення нових нішевих музичних проектів.
Лектором став Нік Хоббс – власник міжнародної організації Charmenko та Charmworks & Charm Music, яка спеціалізується на пошуку талантів та івент-менеджменті, в основному на території Східної Європи та Середнього Сходу.
Одразу після нього свої лекції прочитають також Рафал Чвала та Аґнєшка Войцеховська про польський музичний ринок і Саймон де Вінтер про гастрольний бізнес «Україна-Велика Британія».
На сусідній локації о 17:30 також виступить Анна Міра Маркевич, яка говоритиме про можливості співпраці українського та білоруського фестивальних ринків.
12:30 – Кейс. Інвестиції в музичний проект. Що необхідно для старту та для того, аби втриматися «на плаву».
Ігор Тарнопольський – Музичний продюсер та засновник Enjoy Records, який встиг попрацювати з The Maneken, Jamala, ONUKA, BAHROMA та LAUD, поділиться досвідом щодо інвестицій, без яких майже неможливо розкачати музичний проект
13:30 – Дискусія. Чи можливі win-win взаємини промоутера та квиткового оператора? Як їх налагодити та в чому саме синергія?
Велика дискусія за участі і промоутерів, і квиткових операторів, модеруванням якої займатиметься директор Concert.ua Дмитро Феліксов. До речі, його колега Дмитро Чінь у перший день форуму розповість про «Акції та знижки як промоінструмент довгих продажів на прикладі стадіонного шоу MONATIK Love it Ritm».
13:40 – Кейс. Маркетингові колаборації брендів та селебріті.
Анна Міщенко, засновниця компанії Convergo та ідеологиня напряму Celebrity marketing, розповість як будувати успішну співпрацю між брендами та артистами. До речі, минулого року саме її виступ здався нам чи не найкориснішим із усіх.
Продовжить цю тему згодом Олена Осипчук, яка розповість про те, як була побудована співпраця АЗК «WOG» та співачки Джамали, співпродюсерка MOZGI Entertainment та співзасновниця MOZGI GROUP Ірина Горова, Ірина Лопот та Гололобова Аліса (IDS Borjomi), які поділяться кейсом «Моршинська», та Софія Макарук, яка на прикладі роботи Samsung Galaxy та Atlas Weekend завершить цей блок.
14:40 – Кейс. Музика в кіно. Ідеальний лад.
Програмний директор Одеського Міжнародного кінофестивалю Відо Антельм говоритиме про взаємини режисера і композитора і те, як музика перетворюється у невід’ємний компонент кіно.
15:15 – Кейс. Хто такий самобутній артист. Досвід лейблу Masterskaya.
Із цієї лекції Дмитра Терешкова, креативного директора платформи Masterskaya, розпочнеться інформативний блок від лейблу Івана Дорна. Після нього виступатимуть учасник гурту Yuko Стас Корольов та їхня директорка Женя Сугак, які поділяться досвідом просування артиста, а ввечері відбудеться презентація Masterskaya HUB.
Окремо також радимо не пропускати шоукейси, які пройдуть у рамках KMD. З розкладом можна ознайомитись тут. Ну і не забудьте заскочити на вручення премії KMD AWARDS 2019 у Caribbean Club 13 квітня.
Читати також:
> Тест: Як добре ти знаєшся на українській музичній індустрії?
> Евгения Стрижевская: «В прошлом году на Kyiv Music Days было заключено более 30 контрактов»
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: