OSINT-спільнота Molfar продовжує серію публікацій про українські компанії, які досі не вийшли з російського ринку. Цього разу у центрі дослідження — українські музичні лейбли, які все ще пов’язані із російським ринком, а також французька компанія Believe Music.
Повний текст дослідження читайте за посиланням. Ми коротко переказуємо що не так із Believe.Music.
Що таке Believe ?
Believe/Believe Music — публічна французька музична компанія, заснована у 2005. Засновники — Денис Ладегайлері (CEO), Арно Кьярамонті, Ніколас Лакліас. Компанія займається паблішингом та дистрибуцією пісень й творена для швидкої й масштабної популяризації артистів. Тобто артист може зайнятись дистрибуцією власних треків самостійно, може підписати контракт з лейблом, а може співпрацювати одразу з багатьма лейблами через Believe Music. Це відкриває великі можливості для подальшого масштабування проєктів.
На початку повномасштабного вторгнення Believe заявляли, що «призупинили діяльність» в Росії. Але згодом компанія Billboard виявила, що насправді вони продовжують працювати з російським ринком.
Через це співпрацю із ним припинив український лейбл Mozgi Entertainment. Співзасновниця лейблу Ірина Горова пояснювала, що юридично процес виходу не буде швидким, адже в каталозі лейблу понад 2 000 музичних творів, але він вже розпочався.
Believe не є лейблом, на який підписуються артисти. Це радше власник інших лейблів, які своєю чергою просувають артистів. Believe володіє музичними дистриб’юторами та лейблами:
- Tunecore — платформа, що належить Believe, пропонує свої послуги з паблішингу та дистрибуції. Працюють із такими сервісами як Spotify, Apple Music, VK Музика, Яндекс Музика, YouTube, TikTok та іншими;
- Nuclear Blast — звукозаписний лейбл і розповсюджувач записів поштою з дочірніми компаніями в Німеччині, США та Бразилії;
- Naïve — французький лейбл звукозапису;
- AllPoints — французький лейбл звукозапису;
- Animal63 — французький лейбл звукозапису;
- Afm-records — німецький лейбл звукозапису;
- Massacre records — німецький лейбл звукозапису, розташований в Абштаті;
- Phases records — лондонський звукозаписний лейбл;
- Pivtl projects — лейбл, що спеціалізуються на хіп-хопі та R&B;
- Sharptone records — американський лейбл;
- Kithlabo — партнер по маркетингу та просуванню індонезійських POP-музикантів;
- Groove Attack — німецький музикальний дистриб’ютор.
Believe Music в Росії
- Мають активний телеграм-канал під назвою Believe russia.
- Активна юрособа у Росії ООО «Белив Диджитал»
- Мають відділ russia and CIS компанії, який займається РФ та країнами СНД. Вказують, що працюють на ринку Росії з 2012, та мають штат >40 людей, 23 співробітники у Росії.
- Мають активну спільноту в VK.
Ба більше, згідно з дослідженням Molfar, у Believe Music українським та російським ринком займається один і той же відділ.
Хто представляє компанію Believe в Україні?
Дослідники зазначають, що ці люди не є прямими бенефіціарами усієї компанії, але вони точно отримають дохід від українського ринку й відповідно російського.
- Альона Дмуховська. Вона вказана на сайті, як Label manager в Україні. Співзасновниця ГО «Музичний Експорт України».
- Андрій Зайцев — Artist Relation Manager в Believe.
- Станіслав Маліков — з січня 2022 Artist Relations Manager в Believe
- Любов Кевхаян — Eastern Europe Director в Believe. В Believe почала працювати у 2013. До 2018 років одночасно працювала із Україною, і з Росією на позиції Head of Video Russia & Eastern Europe. До 2021 була Head Of Sales & Distribution russia & Eastern Europe.
- Вікторія Сінявская — Regional Managing Director Росії, Східної Європи, Середнього Схожу, Туреччини, Африки, до 2020 була на позиції Head of Sales Believe russia and Eastern Europe.
«Чому українським ринком в компанії Believe займаються в тому числі й громадяни РФ? Гарне, проте досі відкрите питання. Цікаво також прояснити, як ведення бізнесу в Росії корелюється з агресивним зростанням частки ринку?», — пишуть дослідники Molfar.
Більше про це, а також про зв’язки українських лейблів Умиг Мьюзик (УМИГ), Best Music та Comp Music читайте у дослідження Molfar.
Читайте також: Що українці слухали у 2022 році? Дослідження від Molfar
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: