Головна
>
Музика
>

Що не так з дистриб’ютором Believe, який продовжує працювати в Україні та Росії? Дослідження Molfar

Що не так з дистриб’ютором Believe, який продовжує працювати в Україні та Росії? Дослідження Molfar

OSINT-спільнота Molfar продовжує серію публікацій про українські компанії, які досі не вийшли з російського ринку. Цього разу у центрі дослідження — українські музичні лейбли, які все ще пов’язані із російським ринком,  а також французька компанія Believe Music.

Повний текст дослідження читайте за посиланням. Ми коротко переказуємо що не так із Believe.Music.

Що таке Believe ? 

Believe/Believe Music — публічна французька музична компанія, заснована у 2005. Засновники — Денис Ладегайлері (CEO), Арно Кьярамонті, Ніколас Лакліас. Компанія займається паблішингом та дистрибуцією пісень й творена для швидкої й масштабної популяризації артистів. Тобто артист може зайнятись дистрибуцією власних треків самостійно, може підписати контракт з лейблом, а може співпрацювати одразу з багатьма лейблами через Believe Music. Це відкриває великі можливості для подальшого масштабування проєктів. 

На початку повномасштабного вторгнення Believe заявляли, що «призупинили діяльність» в Росії. Але згодом компанія Billboard виявила, що насправді вони продовжують працювати з російським ринком.

Через це співпрацю із ним припинив український лейбл Mozgi Entertainment. Співзасновниця лейблу Ірина Горова пояснювала, що юридично процес виходу не буде швидким, адже в каталозі лейблу понад 2 000 музичних творів, але він вже розпочався.

Believe не є лейблом, на який підписуються артисти. Це радше власник інших лейблів, які своєю чергою просувають артистів. Believe володіє музичними дистриб’юторами та лейблами:

  1. Tunecore — платформа, що належить Believe, пропонує свої послуги з паблішингу та дистрибуції. Працюють із такими сервісами як Spotify, Apple Music, VK Музика, Яндекс Музика, YouTube, TikTok та іншими;
  2. Nuclear Blast — звукозаписний лейбл і розповсюджувач записів поштою з дочірніми компаніями в Німеччині, США та Бразилії;
  3. Naïve — французький лейбл звукозапису;
  4. AllPoints — французький лейбл звукозапису;
  5. Animal63 — французький лейбл звукозапису;
  6. Afm-records — німецький лейбл звукозапису;
  7. Massacre records — німецький лейбл звукозапису, розташований в Абштаті;
  8. Phases records — лондонський звукозаписний лейбл;
  9. Pivtl projects — лейбл, що спеціалізуються на хіп-хопі та R&B;
  10. Sharptone records — американський лейбл;
  11. Kithlabo — партнер по маркетингу та просуванню індонезійських POP-музикантів; 
  12. Groove Attack — німецький музикальний дистриб’ютор.

Believe Music в Росії

  1. Мають активний телеграм-канал під назвою Believe russia.
  2. Активна юрособа у Росії ООО «Белив Диджитал»
  3. Мають відділ russia and CIS компанії, який займається РФ та країнами СНД. Вказують, що працюють на ринку Росії з 2012, та мають штат >40 людей, 23 співробітники у Росії.
  4. Мають активну спільноту в VK.

Ба більше, згідно з дослідженням Molfar, у Believe Music українським та російським ринком займається один і той же відділ. 

Хто представляє компанію Believe в Україні?

Дослідники зазначають, що ці люди не є прямими бенефіціарами усієї компанії, але вони точно отримають дохід від українського ринку й відповідно російського. 

  1. Альона Дмуховська. Вона вказана на сайті, як Label manager в Україні. Співзасновниця ГО «Музичний Експорт України».
  2. Андрій Зайцев — Artist Relation Manager в Believe. 
  3. Станіслав Маліков — з січня 2022 Artist Relations Manager в Believe
  4. Любов Кевхаян — Eastern Europe Director в Believe. В Believe почала працювати у 2013. До 2018 років одночасно працювала із Україною, і з Росією на позиції Head of Video Russia & Eastern Europe. До 2021 була Head Of Sales & Distribution russia & Eastern Europe. 
  5. Вікторія Сінявская — Regional Managing Director Росії, Східної Європи, Середнього Схожу, Туреччини, Африки, до 2020 була на позиції Head of Sales Believe russia and Eastern Europe.

«Чому українським ринком в компанії Believe займаються в тому числі й громадяни РФ? Гарне, проте досі відкрите питання. Цікаво також прояснити, як ведення бізнесу в Росії корелюється з агресивним зростанням частки ринку?», — пишуть дослідники Molfar.

Більше про це, а також про зв’язки українських лейблів Умиг Мьюзик (УМИГ), Best Music та Comp Music читайте у дослідження Molfar.


Читайте також: Що українці слухали у 2022 році? Дослідження від Molfar

Розповiсти друзям

Facebook Twitter Telegram

Допитливим

Новини
Як звучить Харківщина: плейлист від Люка та Ліруму
Лєра Зданевич Лєра Зданевич
25 Квітня, 2024
Новини
Від Melovin до My Personal Murderer: як звучить Одещина
Лєра Зданевич Лєра Зданевич
18 Квітня, 2024
Музика
jockii druce — trashhouttttttt. Роздуми про життя, війну і суспільство, загорнуті у найпримітивнішу форму
Олексій Бондаренко Олексій Бондаренко
15 Квітня, 2024