13 квітня у Києві пройшла музична конференція Urban Music Conf від музичного лейбла Enko. Під час події співзасновник лейблу Іван Клименко презентував новий проєкт ENKOllege — навчальну платформу для артистів, їхніх менеджерів та маркетологів.
«Я вважаю, що постійна праця над собою — це невіддільний елемент успішності. Постійне самовдосконалення та саморозвиток — це необхідні природні закони, як неможливо скіпнути. Тому свої поради й свій досвід праці над собою я хочу розкрити в цьому курсі», — коментує Іван Клименко.
Опис ініціативи на сайті каже, що ENKOllege — це не просто курси та уроки. Це середовище, в якому учасники зможуть швидко розвиватися, знаходити нові знайомства, стати частиною великого музичного ком’юніті.
Серед переваг платформи організатори згадують закритий телеграм-канал з ексклюзивними навчальними матеріалами та спільнотою однодумців; онлайн-зустріч з менторами курсу та лекції від досвідчених саундпродюсерів, артистів та музикантів.
Ініціатива складається з 12 курсів. Поки що анонсовано один — «Як артисту просувати свій реліз» від Івана Клименка. Курс складається з 7 уроків, у межах яких учасники дізнаються, як візуально оформити реліз, як просувати свою пісню на стримінгових платформах, як артисту взаємодіяти з піар-інструментами та інше. Детальніше про курс можна прочитати за посиланням.
Навчання проходить у форматі відеоуроків, а раз на місяць учасники зможуть поспілкуватися з менторами та лекторами під час онлайн-зустрічі.
Ще одна ініціатива лейблу Enko — конференція Urban Music Conf. На подію завітало близько 1 500 гостей. 100% коштів з квитків пішли у Superhumans, всеукраїнський центр, що займається реабілітацією, протезуванням та реконструктивною хірургією для військових.
Станом на сьогодні, разом із гостями конференції, лейбл вже передав понад 1 мільйон гривень у фонд, третину цих коштів допомогли зібрати alyona alyona та Наталія Литвин, завдяки благодійній лотереї, яку влаштували у своїх соцмережах.
А на афтер паті Collab Club, де обрані молоді виконавці могли представити свій трек відомим продюсерам та отримати фідбек, взяли участь 15 артистів..
«Те, що ми зробили з Urban Music conf — неймовірний результат, якого ми досягли завдяки відданій роботі, сильній команді та довірі і підтримці наших партнерів і гостей. Дякую, що не зупиняєтесь і творите українську культуру тут і зараз. Це тільки початок!», — коментує СЕО лейблу Enko Катерина Дмитренко.
Читайте також: Пісня за піснею: Blooms Corda про «синій» альбом «Дощ іде, але сонце світить»
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: