Головна
>
Музика
>

ENKOllege: Іван Клименко анонсував навчальну платформу для музичного ком’юніті

ENKOllege: Іван Клименко анонсував навчальну платформу для музичного ком’юніті

13 квітня у Києві пройшла музична конференція Urban Music Conf від музичного лейбла Enko. Під час події співзасновник лейблу Іван Клименко презентував новий проєкт ENKOllege — навчальну платформу для артистів, їхніх менеджерів та маркетологів.

Фото: Roman Tymchenko

«Я вважаю, що постійна праця над собою — це невіддільний елемент успішності. Постійне самовдосконалення та саморозвиток — це необхідні природні закони, як неможливо скіпнути. Тому свої поради й свій досвід праці над собою я хочу розкрити в цьому курсі», — коментує Іван Клименко

Опис ініціативи на сайті каже, що ENKOllege — це не просто курси та уроки. Це середовище, в якому учасники зможуть швидко розвиватися, знаходити нові знайомства, стати частиною великого музичного ком’юніті. 

Серед переваг платформи організатори згадують закритий телеграм-канал з ексклюзивними навчальними матеріалами та спільнотою однодумців; онлайн-зустріч з менторами курсу та лекції від досвідчених саундпродюсерів, артистів та музикантів. 

Ініціатива складається з 12 курсів. Поки що анонсовано один — «Як артисту просувати свій реліз» від Івана Клименка. Курс складається з 7 уроків, у межах яких учасники дізнаються, як візуально оформити реліз, як просувати свою пісню на стримінгових платформах, як артисту взаємодіяти з піар-інструментами та інше. Детальніше про курс можна прочитати за посиланням.

Навчання проходить у форматі відеоуроків, а раз на місяць учасники зможуть поспілкуватися з менторами та лекторами під час онлайн-зустрічі.  

Ще одна ініціатива лейблу Enko — конференція Urban Music Conf. На подію завітало близько 1 500 гостей. 100% коштів з квитків пішли у Superhumans, всеукраїнський центр, що займається реабілітацією, протезуванням та реконструктивною хірургією для військових.

Станом на сьогодні, разом із гостями конференції, лейбл вже передав понад 1 мільйон гривень у фонд, третину цих коштів допомогли зібрати alyona alyona та Наталія Литвин, завдяки благодійній лотереї, яку влаштували у своїх соцмережах. 

А на афтер паті Collab Club, де обрані молоді виконавці могли представити свій трек відомим продюсерам та отримати фідбек, взяли участь 15 артистів.. 

«Те, що ми зробили з Urban Music conf — неймовірний результат, якого ми досягли завдяки відданій роботі, сильній команді та довірі і підтримці наших партнерів і гостей. Дякую, що не зупиняєтесь і творите  українську культуру тут і зараз. Це тільки початок!», — коментує СЕО лейблу Enko Катерина Дмитренко.


Читайте також: Пісня за піснею: Blooms Corda про «синій» альбом «Дощ іде, але сонце світить»

Над створенням цього матеріалу працювала команда із шести людей.
Допоможи нам продовжувати працювати на цьому ж рівні — задонать Ліруму на Buy Me a Coffee

Підтримай Лірум

Розповiсти друзям

Facebook Twitter Telegram

Допитливим

Анонси
Гід сценами фестивалю V`YAVA Єднання: плейлісти усіх локацій
Лєра Зданевич Лєра Зданевич
16 години тому
Новини
Як звучить Харківщина: плейлист від Люка та Ліруму
Лєра Зданевич Лєра Зданевич
25 Квітня, 2024
Новини
Від Melovin до My Personal Murderer: як звучить Одещина
Лєра Зданевич Лєра Зданевич
18 Квітня, 2024