«Много Воды» запускає власний лейбл. Розповідаємо, що це буде і хто перший артист

PR-агенція «Много Воды» під керівництвом Саші Варениці трансформується у повноцінний лейбл. Їхнімі послугами користувалися і користуються Alina Pash, alyona alyona, Cape Cod, Cloudless, Constantine та інші українські виконавці. Дебютним артистом лейблі став інді-рок гурт ТИМПАЧЕ.

«Много Воды» – це лейбл закритого типу. На відміну від деяких андеграундних лейблів на українському ринку, ми не розглядаємо і не приймаємо сотні демо від артистів-початківців. Усіх тих артистів, які нам потенційно цікаві, ми вже і так знаємо. Наше завдання не в тому, щоб відкривати абсолютно нові імена на інді-сцені. А в тому, щоб брати найперспективніших і потенційно цікавих музикантів і допомагати їм голосніше заявляти про себе і ставати сильнішими. Але тепер не тільки за допомогою піару, а й за допомогою видавничих інструментів.

Наша глобальна мета – змінювати загальний ландшафт української незалежної музики і робити її більш цікавою, прогресивної і актуальною.

Наш лейбл запускається за підтримки американського дистриб’ютора The Orchard, який входить у структуру компанії Sony Music Entertainment. Філософія The Orchard у всьому світі – це дивитися в завтрашній день і визначати, а не слідувати. Тобто, передбачати тренди, події і процеси. І в цьому сенсі нам точно по дорозі. Тому що як піар-агентство ми ніколи не фіксували увагу на роботі з відомими артистами. Навпаки, ми завжди дивилися і продовжуємо дивитися в бік нових перспективних артистів, щоб завтра досягати разом з ними успіхів і нових вершин», – повідомив у коментарі LiRoom засновник та керівник агенції Саша Варениця.

18 жовтня на новоствореному лейблі вийде перший альбом українського інді-рок гурту ТИМПАЧЕ. Сьогодні, 25 вересня, виконавці представили відеокліп на пілотний сингл Птахи з майбутнього альбому. Режисером кліпу виступив Кирило Светашов. За його словами, під час роботи над відео він надихався творчістю фотографів Sally Mann та Jock Sturges.

«Створюючи відео, мені хотілося не прив’язуватися до часу, епохи або моди, а зосередитися на емоціях, які виникають при прослуховуванні треку. Ми живемо в місті і стежимо за хвилинами на годиннику, але не звертаємо уваги на те, як природа говорить з нами», – зазначає режисер кліпу.

Раніше повідомлялося, що українська реп-виконавиця alyona alyona отримала міжнародну музичну нагороду Anchor Award. А наприкінці минулого року Саша Варениця писав нам велику колонку про межу між хайпом та музикою.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.