Мережа супермаркетів «Сільпо» запустили власне in-store радіо, а музичним директором радіо став вокаліст гурту ТНМК Олег Михайлюта (Фагот).
Радіо «Сільпо» вже функціонує у всіх супермаркетах мережі. Однак, на цьому зупинятись не планують. В мережі хочуть зробити радіо кросплатформенним: в офлайні та в онлайні, у супермаркетах і в мультиресторанах Resto. А зараз команда завершує створення власної студії. Відтак в етері можна буде почути музику власного виробництва.
Наразі значну частину етеру «віддали пісням молодих українських виконавців, які часто потрапляють у довгу шухляду на звичних FM-радіостанціях».
«А вже скоро музиканти-початківці зможуть надсилати нам свої треки, щоб їх почули у 60 містах України. Такій кількості слухачів може позаздрити будь-яка радіостанція країни. Команда радіо робить усе, щоб люди в супермаркетах знімали навушники та знайомилися з новими цікавими музикантами, а не чули заслухані до дір пісні, яких вдосталь на FM-хвилях» — каже Фагот.
Наприклад, зараз в мережі можна почути реп від Freel і ZERNO, народні мотиви MOLFAR та електронну музику Morphom.
Читайте також:
Крім цього, «у радіо «імпортували» і зарубіжну музику — від французького репу Sexion D’assaut до італійців Maneskin, від класики Depeche Mode до хуліганської Біллі Айліш».
«Щоб викликати яскраві емоції у гостей, ми задіяли всі органи чуттів: смак через добірні продукти, очі через дизайн нових супермаркетів і слух через радіо з якісною музикою. Вже під час тестового періоду ми отримали сотні теплих відгуків гостей у соцмережах. Гостям подобається чути пісні улюблених виконавців або «шазамити» нові яскраві треки. І вже скоро в ефірі можна буде почути музику нашого власного виробництва. Серед касирів, курʼєрів, та інших перевершників «Сільпо» є музиканти, яких має почути країна», — пояснює маркетинг-директорка «Сільпо» Катерина Огуряєва.
Нагадаємо, що Atlas Weekend та BAZA розпочинають відбір молодих артистів, які зможуть виступити на сцені фестивалю.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: