Онлайн-сервіс замовлень авто Uklon у новому відео показав, як компанія реагує на фідбек від користувачів, а також закликав пропонувати функції для поліпшення сервісу. Пропозиції та скарги від користувачів, які потрапляють до менеджерів/ок Uklon, у залежності від теми повідомлення проходять шлях до інженерів/ок, картографів/ок та дизайнерів/ок.
«Знаєш, куди потрапляють твої фідбеки після того, як ти даєш їм життя? Запевняємо, кожен з них проходить свій цікавий та повний пригод шлях, щоб допомогти зробити Uklon ще кращим для тебе!,» – наголосили у компанії.
Нагадаємо, що ми співпрацюємо із сервісом Uklon. Вони є партнерами нашого YouTube-каналу та шоу “Ріс на Біс”, яке виходить кожного місяця. Зараз можете подивитися інтерв’ю із Фрілом, Фаготом, MamaRika та Тарасом Тополею.
Читайте також: 9 знакових пісень із 9 міст, у яких можна скористатися Uklon (окрім Києва)
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: