Саша Варениця відкриває перше бюро з просування українських артистів на Захід

Сьогодні, 19 липня, у Києві (за адресою Левандовська, 14) відкрилося консалтингове бюро Go West. Це новий проєкт Саші Варениці, розроблений спільно з Олексієм Вареницею.

За словами Саші Варениці, Go West — це провайдер української музики на Захід. Бюро допоможе діджеям, продюсерам, лейблам та музикантам побудувати успішну міжнародну кар’єру і просунути українське на світовий ринок.

«На шляху до цієї мрії я зламав чимало списів. Щось вдавалось, частіше — ні. Але згодом прийшов досвід, а віра у мрію стала тільки сильнішою. Тому зараз я хочу поділитись з вами своїм ентузіазмом, численними доробками та професійними секретами по просуванню української музики на Захід.

Одразу не стану займати вас всіма деталями. Обмежимось алегорією. Go West — це ніби загадкове ательє з фільму Kingsman. З фасаду – затишна приймальня та відверті бесіди про вашу творчість. Але за цим фасадом криється таємнича мережа з міжнародних агентів екстракласу — фахівців музичної індустрії з 19 країн світу», — пише Саша Варениця.

Слідкуйте за новинами бюро на сторінці Go West у Фейсбук.

Головний редактор LiRoom Олексій Бондаренко каже, що знайти піарника або агенцію, які б просували музичний гурт на англомовний ринок завжди було проблемою в Україні:

«У нас є агенції, які навчилися добре працювати з внутрішнім ринком. Але кожного разу, якщо музикант хотів просунути свою творчість в Європу, Британію чи США доводилося вигадувати велосипед. Можливо, це одна з причин, чому Україна недостатньо репрезентована на міжнародному музичному ринку.

На моїй пам’яті Go West стане першим українським агентством із суто прозахідним вектором. У Саші серйозний профайл в Україні: його знають і як журналіста, і як піарника, і навіть трохи як продюсера. Але я не впевнений, що цей досвід дійсно буде дуже помічним на музичному ринку за кордоном. Доведеться будувати процеси ледь не з нуля.

Але зараз це цілком логічний крок: все більше українських артистів хочуть саме “туди”, бо очевидно, що в Україні повноцінна сцена відновиться ще не скоро. Не кажучи вже про артистів, які цілилися на Захід від моменту запуску. Тож, як на мене, запуск такого бюро — це не тільки індикатор збільшення амбіцій братів Варениць, а й віддзеркалення сьогодення українського музичного ринку, який, часто мимохіть, взяв різко західний курс».


Саша Варениця — колишній музичний журналіст. Він також СЕО агентства та лейбла «Много Воды», який згодом очолив його брат — Олексій Варениця.

«Много Воды» — лейбл закритого типу. Головним завданням лейбла було брати найперспективніших і потенційно цікавих музикантів і допомагати їм голосніше заявляти про себе і ставати сильнішими. 2020 року на базі «Много воды» Саша Варениця заснував компанію Mowa Group, та ще один лейбл Popsycle Records. Також певний час Саша був головним представником дистриб’юторської компанії The Orchard в Україні.

Послугами агентства та лейбла користувалися багато українських артистів, серед яких Alina Pash, alyona alyona, Cape Cod, Cloudless, Constantine та інші.


Читайте також: Ювілейний «Кіносарай» пройде у Києві: що про це відомо?

Читайте також: Де проходить межа між гайпом і музикою. Блог Саші Варениці (рос. мовою)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.