Пісня за піснею. Jonathan Livingston розповідають про мініальбом «Дурман»

15 травня бароко-поп гурт Jonathan Livingston презентував третій мініальбом Дурман. Він вийшов на лейблі Masterskaya. У нього увійшло три, написані в різні відрізки часу, пісні. Вони складаються у колаж із непов’язаних між собою образів зі снів, художніх творів, Біблії та реального життя. Аби краще розібратися у релізі, ми попросили гурт детальніше розповісти про кожний із треків.

«В основі всього мініальбому – роздуми над причиною людського «голоду», спокуси, слабкості і моральності. Різниця лиш в тому, що в кожній пісні – свій «голод», свій «сад» і «плід». А в умовах, які зараз виникли, самоізоляція, обмеживши нас від певних спокус, особливо загострила інші. Тому, думаю, це – привід задуматись над природою і сприйняттям наших спокус», – розповів Андрій Пантюх.

Леді Макбет

Саме завдяки Леді Макбет і були об’єднані всі пісні в цей ЕР. Для того щоб краще зрозуміти суть цієї пісні та, відповідно, концепцію всього мініальбому, уявімо собі анімований триптих.

На лівій частині зображений диявол. Він поїдаючи вишні, розкидає навколо себе кісточки, з яких тут же виростають дерева. Уявіть їх в якомусь гротескному вигляді. 

У центральній частині в образі Леді Макбет зображено юну дівчину і білій сукні. Вона, проходячи повз цей вишневий сад і відчувши сильний голод, підходить до одного з дерев, зриває та їсть його плоди. Ігноруючи незвичний вигляд дерев та те, що вишні занадто солодкі, якими вони не бувають в принципі.

У правій частині було б зображене те місце, в якому їй довелося б розплачуватися за ту слабкість та ігнорування незвичної форми дерев та смаку тих вишень.

Цей сюжет та образи виникли у процесі моїх роздумів над природою спокус, над причинами цього «голосу», наслідками слабкості та ігнорування моральності. 

Хоча музика та текст цієї пісні були написані одночасно та швидко, саму ідею я виношував досить довго.


Храм

Для того, щоб розповісти про дві наступні пісні з нашого ЕР, необхідно виділити три «поняття» з центральної частини того триптиха «Леді Макбет», а саме: «голод», «сад» та «плід». Ми помітили, що ці образи є в піснях Храм та Офелія.

От якщо говорити про Храм, «плід» у цій пісні – те, що одурманює свідомість (алкоголь і т.д.). «Сад» – наприклад, якийсь бар і, відповідно, стає зрозумілим про який «голод» йдеться у пісні.

А тепер згадуємо наш триптих «Леді Макбет» і підставляємо «голод», «сад» та «плід» з пісні Храм у центральну його частину. І ось «Леді» вже не солодкими вишнями об’їдається, а заливає в себе якийсь джин, відповідно ж змінюється ліва і права частина картини, але то вже робота вашої уяви. Ось все це і можна назвати загальною концепцією.

Храм – одна з тих пісень, про деталі якої мені не хотілось би говорити. Лише одне – вона найбільш вистраждана в записі та аранжуванні, з усіх наших пісень.

Офелія

У пісні Офелія так само свій «голод» – у вигляді хіті, про «сад» та «плід» уже пояснювати не буду. Але от з нею пов’язана цікава історія. Ця пісня була написана влітку, 2 роки тому, у сторічному льоху, в якому мої батьки зберігають на зиму яблука.

У той день, я якраз допомагав татові його облаштовувати. Тоді було дуже спекотно на вулиці, але прохолодно у льоху. Я помітив, що там прекрасна акустика і після роботи повернувся туди з гітарою. Буквально за 15 хвилин я написав цю пісню.


Цим EP артисти завершують певний етап своєї творчості і вже в наступному альбомі, вихід якого планується в кінці цього року, повернуться до лірики, з якої починали.

Читайте наше інтерв’ю із гуртом Jonathan Livingston.

Читайте також інші матеріали рубрики «Пісня за Піснею»:

Люсі розповідає про свій експериментальний дебютний альбом «Енігма»

Сергій Жадан розповідає про альбом «Конфіскат» гурту Лінія Маннергейма

Гурт Ofliyan розповідає про свій дебютний міні-альбом


Підписуйтеся на нас в ІнстаграміТелеграмі та YouTube. Підтримати проєкт можна тут!

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.