Пісня за піснею. Гурт Refinders розповідає про альбом Day#1

Минулого тижня музичний проєкт Влада Вєлєєва Refinders випустив другий альбом Day#1. Ми розповідали про нього тут – це вісім треків, що поєднують похмурий синт-поп із клубними бітами та фанком. Ми звернулися до Влада Вєлєєва та попросили його розповісти більше про кожний трек платівки. 

Dreaming

Ідея пісні закладена вже в перші рядки – When days are dark… keep on dreaming. Це про смутні часи і здатність їх переживати так, щоб потім у пам’яті лунали дзвінкі звуки труб, а не панічних спогадів. Нагадування про те, що навіть у важкі часи треба залишився людиною, а не шакалом.

Hope

Цей трек не випадково стоїть в альбомі поряд з Dreaming, бо був написаний в той самий тиждень і під впливом тих самих емоцій, але у формі звернення до коханої людини! Це треки-побратими, я б сказав.

Rolling

Це, мабуть, трек з найдовшою історією з усіх. Його задум почався із мелодії вокалу і труб, але не приходили слова та дроп-частина чи приспів, трек якось загубився. За пару років я знайшов демку на soundcloud, коли ми працювали над анімованим кліпом з Олександром Богірою. По темпу і концепції він підійшов навіть краще за оригінальний, на який писали трек. Тому чекайте скоро анімаційний кліп за мотивами фентезі-повісті.

Power over me

Юнацький прифанкований трек. Дуже кайфанули, коли накопичували живі труби та бас-гітару, семплами такого результату дуже важко досягти. Це трек про закоханість, одержимість жінкою та щось трохи від Кафки.

Your secrets

Під час запису ще першого альбому я якось зайшов поджемити до Роми Черенова (Morphom). Він зібрав біт, задав гітарний ритм і я з цим квадратом пішов у сусідню кімнату вигадувати слова пташиною мовою. Коли повернувся, у Роми вже був готовий дроп у стилі semantic techno, що і залишилось робочою назвою треку поки ми не доробили його з Антоном Карським.

Day#1

Це трек про стосунки з фатальною жінкою, переживання від спалаху почуттів до самознищення протягом 7 днів. Він так і написаний у хронологічній формі: Day#1, Day#2, Day#3 і так далі. Трек був створений першим в альбомі і досить швидко, але ми ніяк не могли знайти необхідний саунд для головного інструменту в програші, годин 7 на це витратили! У результаті лід-інструмент там — це зроблена у синтезаторі Equator як суміш живих труб, синтезованих і флейти. За саунд дизайном, мабуть, моя найулюбленіша частина в альбомі.

Say Baby

Робоча назва цього треку Electronic Rock. Я тільки повернувся з фестивалю Primavera в Барселоні, де мене дуже вразили живим виступом Jungle. Я ще ніколи не чув ніде такої концертної звукорежисури як тоді. Звучало як студійний запис, але ще крутіше! Я тоді подумав, що треба обов’язково спробувати нашарувати багатоголосся на 8-12 голосів. Ну і зробив, одразу як повернувся в Київ. Це день, коли я остаточно перейшов з Reaper у Cubase (програми для запису музики), бо, мабуть, тільки в ньому можна швидко вирівняти та потюнити гарно 12 одночасних доріжок вокалу.

Skyfall

Це поки що єдиний наш трек без вокалу. Він створювався під анімаційну історію, яку потім озвучив Rolling. Думаю, будемо починати з цього треку виступи як інтро. Антон добряче попрацював над саунддизайном, вийшла глибока і пронизлива композиція.


Читайте також інші матеріали рубрики «Пісня за Піснею»:

Люсі розповідає про свій експериментальний дебютний альбом «Енігма»

> Сергій Жадан розповідає про альбом «Конфіскат» гурту Лінія Маннергейма

Гурт Ofliyan розповідає про свій дебютний міні-альбом


Підписуйтеся на нас в ІнстаграміТелеграмі та YouTube. Підтримати проєкт можна тут!

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.